SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N VUOSIKERTOMUS VUODELTA 2022 ON JULKAISTU

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ – PÖRSSITIEDOTE – 17.3.2023 KLO 09.00

SSH Communications Security Oyj:n englanninkielinen vuosikertomus (Annual Report) vuodelta 2022 on julkaistu yhtiön verkkosivuilla kohdassa Taloudelliset raportit.

Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön ja konsernin tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen.

PDF-tiedosto vuosikertomuksesta on tämän tiedotteen liitteenä.

SSH Communications Security Oyj julkaisee tilinpäätöksen myös European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. XBRL-merkinnät eivät ole kuuluneet tilintarkastuksen piiriin. Tilinpäätös on tämän tiedotteen liitteenä XHTML-tiedostona ja saatavilla yhtiön verkkosivuilla kohdassa Taloudelliset raportit.

Helsingissä, 17.3.2023

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Michael Kommonen
Talousjohtaja

Lisätiedot:
Michael Kommonen, talousjohtaja, +358 40 1835836

Jakelu:
www.ssh.com

SSH lyhyesti

SSH auttaa yrityksiä turvamaan niiden liiketoiminnan kannalta kriittiset digitaaliset resurssit, kun ne ovat levossa, liikkeessä ja käytössä. Meillä on maailmanlaajuisesti yli 5000 asiakasta, joihin kuuluu 40 % Fortune 500 -listan yrityksistä sekä suuria organisaatioita rahoituksen, valtionhallinnon, jälleenmyynnin ja teollisuuden toimialoilta. Autamme asiakkaitamme turvaamaan heidän liiketoimintansa hybridin pilven, hajautetun IT:n ja teollisuusautomaation aikakaudella. Zero Trust -pohjaiset ratkaisumme tarjoavat turvallista sähköistä viestintää ja suojatun pääsyn sekä palvelimiin että palvelimien välillä. Asiantuntijamme Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa toimivat yhteistyössä maailmanlaajuisen kumppaniverkostomme kanssa ja takaavat asiakasprojektien onnistumisen. Yrityksen osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. www.ssh.com.

7437007N96FK4N3WHT09-2022-12-31-fi SSH Annual Report 2022