Lantronix Umumkan Pemenang Anugerah Program Rakan Kongsi Saluran SmartEdge 2023

Mewakili Ekosistem Rakan Kongsi Global dan Pelbagai Lantronix, Pemenang Rakan Kongsi Saluran SmartEdge Menyampaikan Penyelesaian Lantronix kepada Dunia


IRVINE, Calif., Aug. 16, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Lantronix Inc. (NASDAQ: LTRX), pembekal global bagi penyelesaian siap guna yang selamat untuk Industri Internet Benda (IoT) dan pasaran IT Pintar, hari ini mengumumkan pemenang Anugerah Program Rakan Kongsi SmartEdge™, mengetengahkan rakan kongsi saluran terbaiknya pada tahun 2023. Anugerah diberikan di tiga wilayah: Amerika Utara; Asia Pasifik; dan Eropah, Timur Tengah dan Afrika.

Pemenang-pemenangnya ialah:

Amerika Utara
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: Securitas
Pendatang Baru Smartedge: CPV Micro (CALA VAR)
Inovasi SmartEdge: Industrial Networking Solutions (INS)

Asia Pasifik (APAC)
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: Acromax Inc.
Pendatang Baru SmartEdge: Beijing Botoo Zhilian
Inovasi SmartEdge: Videotechnica
Perisian/Perkhidmatan SmartEdge: Sheeltron Digital Systems Pvt Ltd.

Eropah/Timur Tengah/Afrika (EMEA)
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: Atlantik Elektronik
Pendatang Baharu SmartEdge: Wesco Anixter
Inovasi SmartEdge: Data Equipment
Perisian/Perkhidmatan SmartEdge: Tritech

“Pemenang Program Rakan Kongsi SmartEdge tahun ini telah melangkaui keperluan dan jangkaan program kami dalam memacu jualan dan membina hubungan jangka panjang dengan pelanggan bersama kami. Kami memuji usaha mereka dan mengharapkan kejayaan bersama kita yang berterusan,” ujar Roger Holliday, Naib Presiden Jualan Seluruh Dunia di Lantronix.

Perihal Program Rakan Kongsi SmartEdge

Program Rakan Kongsi SmartEdge Lantronix telah direka untuk membantu Penjual Semula Nilai Tambah (VARs) dan Penyepadu Sistem (SIs) memacu pendapatan dengan membezakan tawaran mereka dengan penyelesaian Internet Benda (IoT) Industri inovatif, Pengurusan Persekitaran Jauh (REM), Pengurusan Luar Jalur (OOBM) dan Mobiliti/Kesambungan Lantronix.

Untuk maklumat lanjut tentang Program Rakan Kongsi SmartEdge Lantronix, kunjungi https://www.lantronix.com/partners/smart-edge-program-information/.

Perihal Lantronix

Lantronix Inc. ialah pembekal global bagi penyelesaian siap guna yang selamat untuk Internet Benda (IoT) dan Pengurusan Persekitaran Jarak Jauh (REM), menawarkan Perisian sebagai Perkhidmatan (SaaS), perkhidmatan ketersambungan, perkhidmatan kejuruteraan dan perkakasan pintar.

Lantronix membolehkan pelanggannya mempercepatkan masa untuk memasarkan dan meningkatkan masa operasi dan kecekapan dengan menyediakan penyelesaian IoT Edge Cerdas dan Gerbang Pengurusan Jauh yang boleh dipercayai, selamat dan terhubung.

Produk dan perkhidmatan Lantronix secara mendadak memudahkan penciptaan, pembangunan, penggunaan dan pengurusan bagi projek IoT dan IT di seluruh aplikasi Robotik, Automotif, Boleh Pakai, Persidangan Video, Perindustrian, Perubatan, Logistik, Bandar Pintar, Keselamatan, Peruncitan, Pejabat Cawangan, Bilik Pelayan dan Pusat Data. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati laman web Lantronix.

Ketahui lebih lanjut di blog Lantronix, yang memaparkan perbincangan dan kemas kini industri. Ikuti Lantronix di Twitter, tontoni pustaka video YouTube kami atau berhubung dengan kami di LinkedIn.

© 2023 Lantronix, Inc. Hak cipta terpelihara. Lantronix ialah tanda dagangan berdaftar. Tanda dagangan dan nama dagangan lain adalah milik pemilik masing-masing.

Hubungan Media Lantronix:
Gail Kathryn Miller
Pengurus Pemasaran
Korporat & Komunikasi
media@lantronix.com
949-212-0960

Juruanalisis dan Hubungan Pelabur Lantronix:
Jeremy Whitaker
Ketua Pegawai Kewangan
investors@lantronix.com
949-450-7241

Jualan Lantronix:
sales@lantronix.com
Amerika +1 (800) 422-7055 (AS dan Kanada) atau +1 949-453-3990
Eropah, Timur Tengah dan Afrika +31 (0)76 52 36 744
Asia Pasifik + 852 3428-2338
China + 86 21-6237-8868
Jepun +81 (0) 50-1354-6201