INVESTORS HOUSE JA TORGET APARTHOTEL AVAAVAT BEPOP –HOTELLIN YRITTÄJÄPÄIVIEN AJAKSI PORIN KESKUSTASSA

Suomen Yrittäjien valtakunnalliset Yrittäjäpäivät järjestetään Porissa 6.-7.10.2023. Perinteiseen vuositapahtumaan osallistuu noin 1.200 yrittäjää ja vieraita yhteensä on vielä enemmän.

Tapahtuman laajuus ylittää Porin majoituskapasiteetin. Yrittäjäpäivien onnistumista tukemaan Investors House Oyj ja Torget Aparthotel ovat päättäneet avata Bepop –hotellin Porin keskustassa Yrittäjäpäivien osallistujien käyttöön. Hotelli on ollut auki kesäkaudet.

Toimitusjohtaja Petri Roininen, Investors House:

‘’Pitkäaikaisena Suomen Yrittäjien luottamushenkilönä olen iloinen, että voimme tukea Yrittäjäpäivien onnistumista. Yrittäjyys kannattelee Suomea ja nyt me pieneltä osaltamme Yrittäjäpäivien sujuvaa majoitusta. Avaamisesta sovittiin yhdessä Suomen Yrittäjien, Visit Porin ja Torget Aparthotelin kanssa’’.

Yrittäjä Niclas Rosenqvist, Torget Aparthotel:

‘’Yrittäjäperheen kasvattina sekä porilaisena tuntui luonnolliselta lähteä mukaan projektiin. Sujuva yhteistyö usean eri tahon välillä mahdollisti hotellin avaamisen nopealla aikataululla. Kiitos kaikille yhteistyökumppaneille!”

Pori 11.9.2023

Investors House Oyj        Torget Aparthotel