VinCSS: Pemimpin APAC Passwordless dengan Anugerah Frost dan Sullivan ke-2; Bersiap sedia untuk Pembiayaan Siri B


SAN ANTONIO, Oct. 09, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Berikutan penyelidikan landskap pengesahan tanpa kata laluan, Frost & Sullivan telah menganugerahkan VinCSS Anugerah Inovasi Produk Baharu Asia Pasifik 2023. Berpusat di Ho Chi Minh City, Vietnam, VinCSS menyerlah sebagai perintis dalam memanfaatkan standard FIDO2 untuk pengesahan tanpa kata laluan, memfokuskan pada menyediakan penyelesaian keselamatan siber untuk IT, IoT dan Automotif.

Frost & Sullivan telah menganugerahkan VinCSS Anugerah Inovasi Produk Baharu Asia-Pasifik 2023

Menerajui Rantau APAC

Sejak tahun 2018, VinCSS, anak syarikat Vingroup, telah berkembang daripada sebuah syarikat permulaan kepada peneraju dalam pembangunan dan kepelbagaian produk yang inovatif dalam industri keselamatan siber. Mengkhususdalam keselamatan IT, pengurusan identiti dan akses, keselamatan IoT, keselamatan siber automotif, VinCSS secara konsisten menceburi bidang baharu. Baru-baru ini digariskan dengan penerimaan Anugerah Inovasi Produk Baharu Asia-Pasifik 2023 daripada Frost & Sullivan, menyerlahkan inovasi mereka, terutamanya dalam pengesahan tanpa kata laluan.

VinCSS menawarkan penyelesaian pengesahan tanpa kata laluan yang komprehensif melalui Ekosistem FIDO2, mengukuhkan keselamatan siber dan membawa peningkatan yang ketara dalam pengesahan. Syarikat itu membantu perniagaan mengikut peraturan pengesahan sambil menjadikan operasi mereka lebih cekap.

Penyelesaian IoT FDO (Penyediaan peranti FIDO) VinCSS menyepadukan produknya dengan lancar merentasi domain fizikal, fizikal siber. Dengan menggunakan protokol automatik dan asimetri, penyelesaian itu menyediakan peranti dengan selamat, menangani keperluan keselamatan IoT. Disesuaikan untuk kilang automatik, bandar pintar... protokol itu menawarkan penyelesaian pengesahan berskala untuk infrastruktur digital yang kompleks. Dengan kawalan penuh ke atas barisan produknya, VinCSS menawarkan penetapan harga yang kompetitif. Strategi ini mengukuhkan peranan utamanya dalam pasaran pengesahan tanpa kata laluan.

VinCSS telah dikenal pasti sebagai terbaik dalam kelas dengan pengesahan tanpa kata laluan APAC.

Anh Tien Vu, pengetua industri keselamatan siber global di Frost & Sullivan, memerhati, "VinCSS membezakan dirinya daripada banyak pesaing dengan pendekatan unik dan inovatif yang membolehkan pelanggan menggunakan produknya merentasi persekitaran yang berbeza, termasuk IT, IoT dan OT, sementara pesaing hanya fokus dalam menangani cabaran keselamatan identiti untuk tenaga kerja."

“VinCSS mementingkan pelanggan adalah terbukti dalam komitmennya terhadap inovasi dan evolusi, menyelaraskan produknya dengan keperluan semasa dan masa hadapan. Hasilnya, syarikat itu semakin diiktiraf dalam industri dengan peningkatan bilangan pelanggan dan rakan kongsi domestik, antarabangsa dan rakan kongsi,” tambah Vu. 

Dalam tempoh yang singkat sejak tahun 2022, apabila VinCSS merangkul Anugerah Kepimpinan Teknologi Pembolehan untuk Pengesahan Tanpa Kata Laluan SEA daripada Frost & Sullivan, kejayaan mereka melonjak pada tahun 2023, kini dipuji sebagai peneraju APAC untuk Inovasi Produk Baharu. Simon Trac Do, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas VinCSS, membayangkan, “Sama ada 5 tahun atau sedekad sejak penubuhan kami, semangat permulaan kami semakin cerah berbanding sebelum ini. Kami terus berkembang dan pengiktirafan ini merupakan bukti dedikasi kami. Kami kekal, seperti biasa, rakan kongsi industri yang boleh dipercayai."

Penyelesaian VinCSS telah membuat kemajuan yang ketara dalam kedua-dua pasaran domestik dan global, secara konsisten menerima pujian. Selain menjadi nama yang disegani dalam keselamatan siber, VinCSS muncul sebagai peluang pelaburan utama. Memandangkan mereka menghampiri titik pulangan modal kewangannya dan melancarkan pusingan pembiayaan Siri B, syarikat itu membentangkan prospek pertumbuhan yang ketara.

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/675acbf3-214d-49e9-b03b-d06003241a1e
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5100ca84-7802-4a92-8444-cd5e77bcb071

 

Contact Data