Ilkka-konsernin tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2024

Ilkka Oyj                Pörssitiedote 6.11.2023, klo 15.00

ILKKA-KONSERNIN TULOSJULKISTUKSET JA YHTIÖKOKOUS VUONNA 2024

Ilkka-konserni julkaisee tulostiedotteita vuonna 2024 seuraavasti:

- Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023 torstaina 22.2.2024
- Osavuosikatsaus tammi-maaliskuu maanantaina 6.5.2024
- Puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu maanantaina 12.8.2024
- Osavuosikatsaus tammi-syyskuu maanantaina 4.11.2024

Vuosikertomus 2023 julkaistaan viikolla 13. Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 25.4.2024. Hallintoneuvosto kutsuu yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Saadakseen asiansa Ilkka Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi osakkeenomistajan on ilmoitettava siitä viimeistään maanantaina 19.2.2024 sähköpostitse yhtiokokous@ilkka.com tai kirjallisesti osoitteella Ilkka Oyj, Yhtiökokous, PL 60, 60101 Seinäjoki.

ILKKA OYJ

Olli Pirhonen

www.ilkka.com

Ilkka lyhyesti
Informaatio yhdistää Ilkan asiakkaita, lukijoita ja liiketoimintoja. Media- ja markkinointipalvelujen liiketoiminta-alueella konserniyhtiöistä toimivat I-Mediat Oy sekä sen tytäryhtiöt Myynninmaailma Oy, somessa.com Oy Ab ja MySome Oy. Sanomalehti Ilkka-Pohjalaisen lisäksi I-Mediat Oy julkaisee kaupunki- ja paikallislehtiä. Konsernin painopalveluyhtiö I-print Oy:n liiketoiminta koostuu arkki- ja erikoispainamisen palveluista. Liana Technologies Oy tytäryhtiöineen tuottaa markkinoinnin ja viestinnän teknologiapalveluita. Konsernin palveluista vastaa noin 550 median, markkinoinnin ja teknologian osaajaa.