Meddelelse om formue og antal investorer i Emerging Markets Korte Obligationer Akk. A og Mellemlange Danske Obligationer Akk. A

København K, Dec. 04, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Tegningen af andele i andelsklassen Emerging Markets Korte Obligationer Akk. A under afdelingen Emerging Markets Korte Obligationer Akk. KL og andelsklassen Mellemlange Danske Obligationer Akk. A  under afdelingen Mellemlange Danske Obligationer Akk. KL  i Investeringsforeningen BankInvest blev afsluttet 30. november 2023.

Ved tegningsperiodens afslutning var der modtaget nedenstående ordrer:

Emerging Markets Korte Obligationer Akk. A
ISINDK0062500682
Tegningskurs100,42
Antal investorer58
Antal andele127.000
Formue12.753.340,00 kr.

Mellemlange Danske Obligationer Akk. A
ISINDK0062500849
Tegningskurs100,15
Antal investorer10
Antal andele125.000
Formue12.518.750,00 kr.

Den samlede tegning i afdelingerne blev:

Emerging Markets Korte Obligationer Akk. KL:    25.305.840,00 kr.
Mellemlange Danske Obligationer Akk. KL:        25.037.500,00 kr.

For oplysninger om afdelingernes investeringsområde henvises til de offentliggjorte tegnings­prospekter samt andelsklassernes Dokument med central information, som kan downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Bredgade 40, 1260 København K, tlf. 77 30 90 00.

De nye andele i ovennævnte A andelsklasser forventes at blive optaget til handel på Nasdaq Copenhagen A/S med første handelsdag den 6. december 2023.

For yderligere oplysninger om Investeringsforeningen BankInvest henvises til foreningens prospekt, som ligeledes kan downloades fra www.bankinvest.dk eller rekvireres ved henvendelse til BI Management A/S, Bredgade 40, 1260 København K, tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt