Project Worldwide מרחיבה את יכולות הספורט, Web3 והבידור עם השקעה ב-Talisman

ההשקעה מזינה צמיחה מהירה בשוק האמריקאי עבור סוכנות שיווק הספורט Talisman


ניו יורק, Dec. 11, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

רשת סוכנויות הקריאייטיב בבעלות העובדים, Project Worldwide, ביצעה השקעה אסטרטגית משמעותית ב-Talisman, סוכנות שיווק ספורט בשירות מלא שיצרה שותפויות יוצאות דופן בין מותגים ברמה עולמית ומחזיקי זכויות יוצרים בתחום הספורט שהטביעו חותמם בזכות הדומיננטיות שלהם ב-Formula 1, כולל שותפות עם Kraken & Williams Racing כדי לזהות וליצור שותפויות מפתח והזדמנויות פיתוח עסקי משמעותיות במרוצי ה-F1 ברחבי העולם. המומחיות של Talisman, המוכרת ביצירתיות, ניצול נתונים וחדשנות, משתרעת אל מעבר ל-F1, וכוללת ספורט, Web3, גיימינג ובידור. הסוכנות רשמה עבודות מוצלחות עם מגוון רחב של מותגים ברמה עולמית כולל Kraken, TUMI, Fanduel, McLaren, Lamborghini, ONE Championship ובעלי עניין שונים ברחבי ה-EPL, NBA, MLB, NFL ועוד.

Talisman ממוקמת בדובאי וחווה צמיחה גדולה מאוד מאז השקתה ב-2021. ההשקעה תאפשר לה להתרחב לארצות הברית וכן לנצל את המשרדים הגלובליים של Project ב-24 מדינות, כש-Talisman תקים משרדים מסחריים בניו יורק, לוס אנג'לס, לונדון, ריאד וסינגפור.

Talisman נוסדה בידי דרפן רנדהווה (Dharpan Randhawa), מהוותיקים בתעשיית שיווק הספורט, ששימש בעבר כסגן נשיא בכיר של McLaren Racing באזור אסיה-פסיפיק וכן סגן נשיא למכירות עבור Lagardère Sports (SPORTFIVE). ל-Talisman יש למעלה מ-100 שנות ניסיון משולבות בתעשייה עם צוות ייעוץ ברמה הגבוהה ביורת שכולל את טום פוקס , חוויאר וילאמיזר, וקנת ברגר. פוקס החל את הקריירה שלו בצד של המיתוג כשעבד עם Gatorade ו-Nike, ומאוחר יותר עבר לצד הספורטיבי כששימש כנשיא Earthquakes, קבוצת MLS מסן חוזה, וכן כמנהל המסחר הראשי של Arsenal ומנכ"ל Aston Vila. וילאמיזר מוביל את Vision Fund של Softbank כשותף תפעולי ומביא למעלה מ-25 שנות ניסיון בינלאומי כמומחה ל-"סגירת עסקאות" ובניהול פעולות אזוריות בהיקף של כמה וכמה מיליארדים. לברגר יש רקורד מוכח של הצלחה עסקית ברחבי אסיה כולל סגן נשיא אזורי ב-IMG וראש אסיה עבור ה-UFC. הוא השיק את Sports Marketing Japan (SMJ) שנמכרה ה-2009 ל-Yoshimoto Kogyo, סוכנות הפקת הבידור והכישרונות הגדולה ביותר ביפן.

"תמיד היינו מאוד סלקטיביים ומכוונים לגבי הסוכנויות שאנחנו מכניסים לרשת שלנו, וחיפשנו את אלה שמובלים בעיקר על ידי מייסדים, יצירתיים ונלהבים משיתוף פעולה", אמר רוברט ג. ואלי ג'וניור (Robert G. Vallee, Jr.), יו"ר ומנכ"ל Project. "אחרי שהכרנו את דהרפן ואת הצוות, ידענו שזו התאמה מצוינת ואנחנו נרגשים לממש את הפוטנציאל של העסקים שלנו להתאחד".

Talisman מצטרפת ל- Project Sports, Gaming and Entertainment Collective שמשתרע כעת על כל הספקטרום של שירותי שיווק ספורט, כולל ייעוץ עסקי בתחום הספורט, חסויות ספורט, קמפיינים והפעלת מותגים, חדשנות דיגיטלית, תכנות ממוקד תוכן, נתונים/אנליטיקה והחתמת כישרונות. Project SGE כקולקטיב הוגה ויוצר קמפיינים ותוכניות שיווק משולבים אייקוניים, מונעי תרבות עבור לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, חברות הזנק וכל מה שביניהם. Talisman תוכל לנצל את הכישרונות של 13 סוכנויות הקריאייטיב האחרות של Project כולל GPJOS StudiosG7MotivePraytellWondersauce ועוד.

"כל הסוכנויות של Project בנויות ליצירתיות 'היפר-קישורית' המאפשרת בניית רעיונות חלקים, הסתגלות מהירה וחדשנות קולקטיבית לרוחב ולאורך פלטפורמות ותוכניות", אמר מאט סטטמן (Matt Statman), מייסד Motive, מנהל קריאייטיב ראשי ומנכ"ל וכן נשיא של Project Integrated Agency Group . "אנחנו מונעים מאסטרטגיה, מונעים על ידי יצירתיות, וידועים בביצוע ללא רבב ולא יכולים לחכות ש-Talisman תספק יותר תחמושת כדי לבנות קשרים משמעותיים בין מותגים ורגעים בתרבות".

כחלק משיתוף פעולה טרנספורמטיבי זה, Talisman מכריזה על מספר שינויים מרכזיים בצוות ההנהלה שלה. המייסד דהארפן רנדהאווה (Dharpan Randhawa) ייכנס לתפקיד המנכ"ל, צ'רלי אוונס (Charlie Evans ) ייקח על עצמו את התפקיד החיוני של מנהל הכנסות ראשי, פיקוח על יצירת הכנסות ואסטרטגיות צמיחה ולוגן פורר (Logan Furr) ישמש כמנהל שותפויות ראשי, ויוביל מאמצים ליצירת שותפויות מותג יקרות ערך ברחבי העולם.

"המסע שלנו הוגדר על ידי צמיחה אקספוננציאלית, וההתרחבות שלנו לשוק האמריקאי היא עדות למסלול האיתן שלנו", אמר דהרפן רנדהאווה (Dharpan Randhawa), מייסד ומנכ"ל Talisman. "שותפות אסטרטגית זו עם Project SGE משנה את כללי המשחק. זה לא רק מספק ל-Talisman את המשאבים להאיץ את הנוכחות שלנו בארצות הברית, אלא גם משפר את היכולות שלנו להציע ללקוחות ולשותפים סל שירותים שלם יותר. יחד, אנו ערוכים לעצב מחדש את הנוף בתעשייה ולשרת את לקוחותינו בגישה הוליסטית שאין דומה לה".

קבלו מידע נוסף על Project בכתובת Project.com ועל Talisman בכתובת TheTalismanAgency.com

למידע נוסף:

Media Contact:
Jeannie Evanchan
jeannie@praytellagency.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת:

 https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/aa5893fe-22ea-4f86-a442-6c4b7c2f779d