Duck Creek Technologies Meningkatkan Pengurusan Tuntutan dengan Perkongsian CAMCOM: Merevolusikan Pemeriksaan Visual dalam Landskap Insurans Asia Pasifik


MUMBAI, India, Jan. 04, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan harta dan mangsa (P&C) dan insurans am, mengumumkan perkongsian baharunya dengan CAMCOM, platform dikuasakan AI agnostik industri untuk pemeriksaan visual. Melalui kerjasama ini, CAMCOM bertujuan meningkatkan keupayaan Duck Creek Claims dalam mengoptimumkan dan menyelaraskan proses pemeriksaan kenderaan.

Kerjasama antara CAMCOM dan Duck Creek mewujudkan sinergi yang berkuasa dalam pemeriksaan visual dan pengurusan tuntutan insurans. CAMCOM memperkenalkan teknologi AInya untuk mengenal pasti dan menilai kerosakan pada pelbagai bahagian kenderaan untuk pelanggan Duck Creek Claims di APAC (Asia Pasifik). Penyepaduan Penilaian Kerosakan AI dan Anggaran Kos CAMCOM direka untuk mengenal pasti kenderaan bermotor, membezakan pembuatan dan modelnya, menganalisis bahagian individu yang boleh dilihat dan menilai kerosakan dengan tepat. Hasilnya termasuk cadangan awal untuk tindakan, sama ada melibatkan pembaikan atau penggantian, disertai dengan anggaran kos terperinci. Penyepaduan ini memperkasakan pendekatan yang lebih cekap dan praktikal untuk pemeriksaan kenderaan dalam ekosistem tuntutan insurans.

“Duck Creek komited untuk memastikan platform teknologi kami menyediakan pengalaman pelanggan yang luar biasa dan memudahkan insurans untuk semua,” kata Sudeep Chatterjee, Pengarah Komersial Negara, India, Duck Creek Technologies. “Saya teruja bahawa perkongsian strategik kami dengan CAMCOM menjurus ke arah membolehkan penyelesaian teknologi moden, cekap dan boleh dipercayai dan pelanggan boleh berasa selamat dengan pengalaman tuntutan yang lancar.”

“Kami gembira kerana perkongsian strategik kami dengan Duck Creek Technologies akan membolehkan penyelesaian dikuasakan AI kami untuk mencipta anjakan paradigma dalam perkhidmatan tuntutan berasaskan digital. Perkongsian itu akan membantu mengukuhkan komitmen Duck Creek terhadap pendekatan mengutamakan pelanggannya dengan meningkatkan pengalaman digital untuk penyelesaian tuntutan dan memberikan nilai yang tinggi kepada pelanggan melalui ketelusan yang lengkap,” kata Uma Mahesh, Pengasas bersama dan Ketua Pegawai Hasil CAMCOM.

Tentang Duck Creek Technologies

Duck Creek Technologies ialah penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan industri harta dan mangsa (P&C) dan insurans am. Kami adalah platform tempat sistem insurans moden dibina, membolehkan industri memanfaatkan kuasa awan untuk menjalankan operasi tangkas, pintar dan malar hijau. Ketulenan, tujuan dan ketelusan adalah teras kepada Duck Creek dan kami percaya insurans harus ada untuk individu dan perniagaan apabila, di mana dan cara mereka paling memerlukannya. Penyelesaian peneraju pasaran kami tersedia secara kendiri atau sebagai suite penuh dan semuanya tersedia melalui Duck Creek OnDemand. Sila layari www.duckcreek.com untuk mengetahui lebih lanjut. Ikuti Duck Creek di saluran sosial kami untuk mendapatkan maklumat terkini – LinkedIn dan Twitter.

Tentang CamCom

CamCom ialah platform Penglihatan Komputer (CV) agnostik industri yang memenangi anugerah untuk penilaian kecacatan/kerosakan dan pengenalpastian anomali pada semua permukaan yang terdiri daripada logam, plastik atau kaca. Kami adalah perintis dalam memanfaatkan CV dan teknologi yang berkaitan dalam proses pemeriksaan visual. Dalam pengeluaran dengan pemain terkemuka dalam ekosistem automotif, platform ini menyediakan penyelesaian yang mencipta jejak audit visual kenderaan dari hujung talian hingga akhir hayat. Penyelesaian Kecerdasan Buatan CamCom meningkatkan kecekapan, menghalang resapan yang rosak dan menawarkan kebolehskalaan tidak linear. Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati: https://camcom.ai/

Hubungan Media:
Carley Bunch
carley.bunch@duckcreek.com