Kennisgeving transparantieverklaring

In overeenstemming met de vereisten van artikel 14 van de Belgische wet van 2 mei 2007 over de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in emittenten, maakt Ontex Group NV (“Ontex”) de verklaring van belangrijke deelnemingen bekend die op 11 januari 2024 werd ontvangen.

Op 9 januari 2024 bezat de Heer Guo Guangchang and Fosun International Holdings Ltd. 2 399 214 stemverlenende effecten of stemrechten van Ontex, wat 2,91% van de stemverlenende effecten voorstelt, en heeft daarmee de drempel van 3% neerwaarts overschreden.

Kennisgevingsdetails

• Reden van de kennisgeving: Verwerving of overdracht van stemverlenende effecten of stemrechten
  • Kennisgeving door: Een moederonderneming of een controlerende persoon
  • Kennisgevingsplichtige personen:
    • De Heer Guangchang Guo, met adres Flat A, 29/F, Tower 2, Queen´s Terrace, 1 Queen Street, Hong Kong
    • Fosun International Holdings Ltd., met adres Kingston Chambers, PO box 173, Road Town, Tortola, VG1110, British Virgin Islands
  • Datum van drempeloverschrijding: 9 januari 2024
  • Overschreden drempel: 3% neerwaarts
  • Noemer op datum van kennisgeving: 82 347 218 aandelen
  • Datum kennisgeving: 11 januari 2024
  • Details van de kennisgeving:
StemrechtenVorige kennisgevingNa de transactie
# stemrechten% stemrechten
Houders van stemrechten# stemrechtenVerbonden aan effectenNiet verbonden aan effectenVerbonden aan effectenNiet verbonden aan effecten
De heer Guo Guangchang0000,00%0,00%
Fosun International Holding Ltd.0000,00%0,00%
Fosun Holdings Ltd.0000,00%0,00%
Fosun International Ltd.0000,00%0,00%
Fosun Yinkong Holdings (HK) Ltd.0000,00%0,00%
Bridge Fortune Investment S.à.r.l.0000,00%0,00%
Hauck Aufhäuser Lampe Privatbank AG0000,00%0,00%
Hauck Aufhäuser Fund Platforms SA0000,00%0,00%
Hauck Aufhäuser Fund Services SA3 200 3732 399 21402,91%0,00%
Totaal3 200 3732 399 21402,91%0,00%
  • Bijkomende informatie: Hauck & Aufhäuser Fund Services S.A. is de discretionaire vermogensbeheerder en oefent de stemrechten naar eigen goeddunken uit bij gebrek aan specifieke instructies.
  • Volledige keten van gecontroleerde ondernemingen waarmee de deelneming daadwerkelijk wordt aangehouden: zie pdf.

Vragen

• Beleggers          Geoffroy Raskin          +32 53 33 37 30         investor.relations@ontexglobal.com
  • Media              Maarten Verbanck     +32 53 33 36 20         corporate.communications@ontexglobal.com

Over Ontex