בטיחות פסיכולוגית בכוח העבודה הגלובלי של ימינו

Workplace Options (WPO) משיקה לראשונה מחקר מונחה נתונים ב-9 מדינות; בוחן סוגיות במקום העבודה, צורך במנהיגות מכלילה ומחויבות מחודשת לרווחה אנושית


ראלי, צפון קרוליינה, April 05, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

נוכח לחצים גוברים ואתגרים חסרי תקדים ברחבי העולם, מקומות עבודה בטוחים מבחינה פסיכולוגית הפכו להכרח לבניית חוסן ארגוני והצלחה בת קיימא. מנהיגים בכל הרמות מכירים בכך שעליהם לטפח תרבויות של אמון, פתיחות והכלה, שבהן כל קול נשמע, מוערך ומכבד.
ההשלכות הפיננסיות הן פשוטות: בטיחות פסיכולוגית היא עמוד התווך של מעורבות העובדים והלב של התוצאות העסקיות בשורה התחתונה. היתרונות נעים בין שימור כישרונות וחדשנות משופרת לשירות לקוחות טוב יותר וערך מותג חזק יותר.

נתונים ישירות מהעובדים – לא סקרים או חוות דעת

כספקית העצמאית הגדולה ביותר של שירותי רווחה מותאמים אישית ומקומיים, עם יותר מ-116,000 לקוחות המשרתים 79 מיליון אנשים, ל-Workplace Options (WPO) יש תובנות עמוקות על בטיחות פסיכולוגית גלובלית, הנגזרות מנתונים באמצעות ייעוץ אנושי שהצוות הקליני שלנו ערך איתו בתשע מדינות: אוסטרליה, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, מקסיקו, בריטניה וארצות הברית.
הממצאים מהווים את "מחקר הבטיחות הפסיכולוגית של WPO: הקשר גלובלי להצלחה ארגונית", אתר אינטרנט ומרכז תוכן מולטימדיה המציג מידע על האופן שבו בטיחות פסיכולוגית משפיעה על עובדים במדינות שונות. האתר כולל משאבי מולטימדיה, סקירות טכניות, קטעי וידאו, מאמרים, אינפוגרפיקה ומידע נוסף על המשמעות הגלובלית של בטיחות פסיכולוגית.
ניתן לגשת ל"מחקר הבטיחות הפסיכולוגית של WPO: הקשר גלובלי להצלחה ארגונית" כאן: בטיחות פסיכולוגית.
"לתרבות שבנויה על ביטחון פסיכולוגי יש ערך עצום. מעורבות עובדים מושרשת מובילה ליצירתיות רבה יותר, חדשנות וסביבה שבה אנשים יכולים להיות העצמי האותנטי שלהם בכל היבט של חייהם", אמר אלן קינג (Alan King), נשיא ומנכ"ל, Workplace Options. "התוצאות ממחקר זה יסייעו למנהלים ולארגונים לחולל שינוי טרנספורמטיבי בחייהם של אנשים על ידי בניית תרבויות עמידות המתמקדות ברווחה".
תוצאות המחקר – השוואה וניגוד בין חששות במקום העבודה בין מדינות
מידע על מדינה בודדת נגזר ממעורבות קלינית עם לקוחות, המספקת תובנה לגבי סימפטומים במקום העבודה המתבטאים ברגשות, בקוגניציות ובעמדות של העובד כלפי העבודה. אלה כוללים: מתח במקום העבודה, חרדה, מצב רוח ירוד, ביצועים בעבודה, קונפליקט או מתח עם המנהל, חוסר הכרה ועוד.
מנהלים יכולים להשתמש בנתונים כדי להבין את האתגרים העומדים בפני העובדים שלהם. לדוגמה, באוסטרליה, "חוסר הכרה" הוא הנושא העליון במוחם של העובדים. לעומת זאת, עובדים בהודו מזהים "קונפליקט או מתח בעבודה עם המנהל" כנושא הראשון במעלה שלהם. חברה עם פעילות בשתי מדינות או אזורים אלה יכולה לנצל את תוצאות המחקר כדי לקבל תובנה עמוקה יותר לגבי אסטרטגיות וטקטיקות שיבנו בטיחות פסיכולוגית וחוסן ארגוני.

מדינה

דאגה במקום העבודה (לפי שכיחות)

אוסטרליה

חוסר הכרה, איזון בית-עבודה, ביצועים בעבודה

קנדה

דאגות לגבי פעילויות עבודה יומיומיות, ביצועים בעבודה, קונפליקט ערכים / אקלים אתי בחברה, קונפליקט / מתח בעבודה עם המנהל

סין

דאגות בפעילות העבודה היומיומית, חוסר הכרה, חוסר התפתחות מקצועית

צרפת

חוסר התפתחות מקצועית, ביצועים בעבודה, חששות עם פעילויות עבודה יומיומיות

גרמניה

איזון בית-עבודה, ביצועים בעבודה, קונפליקט/מתח בעבודה עם המנהל, דאגות לגבי פעילויות יומיומיות בעבודה

הודו

קונפליקט/מתח בעבודה עם המנהל, ביצועים בעבודה, איזון בית-עבודה, חוסר התפתחות מקצועית, דאגות בפעילות העבודה היומיומית

מקסיקו

ביצועים בעבודה, חששות מפעילויות יומיומיות בעבודה, חוסר הכרה, קונפליקט/מתח בעבודה עם המנהל

בריטניה

חוסר הכרה, איזון בית-עבודה, דאגות לגבי פעילויות יומיומיות בעבודה

ארצות הברית

איזון בית-עבודה, ביצועים בעבודה, קונפליקט/מתח בעבודה עם המנהל



הערך של בטיחות פסיכולוגית

בהתחשב בסביבה העסקית הגלובלית המשתנה ללא הרף, מנהלים חייבים ליצור מקומות עבודה המתמקדים בבטיחות פסיכולוגית, שהיא אבן פינה של מנהיגות מכלילה. צוותים שמרגישים בטוחים מבחינה פסיכולוגית הם חדשניים, פרודוקטיביים ועמידים יותר בפני מצוקות.

"כחלק מאסטרטגיית רווחה תאגידית כוללת בקנה מידה עולמי, חשוב ליצור מסגרת המאפשרת לשקול ולהכיר בתרבויות ובפרקטיקות ברמה המקומית", אמרה מרי אלן גורניק (Mary Ellen Gornick),  שותפה מייסדת של WPO Consulting Group. "המחקר נותן למנהלים את המידע הדרוש להם כדי ליצור תרבויות מכלילות במקומות שבהם יש להם פעילות. אבל הם צריכים גם לזכור שהן עשויות להיות שונות באופן שבו אסטרטגיות מיושמות ברמת המדינה".

היתרונות של בטיחות פסיכולוגית כוללים:

—מעורבות עובדים עמוקה יותר: יצירתיות רבה יותר, חדשנות ופיתוח של מוצרים, שירותים ופתרונות חדשים.
—שיפור ביצועי הצוות: תקשורת פתוחה, שיתוף פעולה ומשוב בונה בתוך צוותים.
—מעורבות ושימור עובדים מוגברת: מעורבים, בעלי מוטיבציה ומחויבות לתפקידיהם ולארגון מובילים לרמות גבוהות יותר של שביעות רצון בעבודה, שיעורי תחלופה נמוכים יותר ושימור גדול יותר של כישרונות מובילים.
—פתרון בעיות וקבלת החלטות משופרים: דיאלוג פתוח וחקירת נקודות מבט מגוונות מובילים לתהליכי פתרון בעיות וקבלת החלטות יעילים יותר.
—רווחת עובדים גדולה יותר: יוצרת סביבה תומכת שבה אנשים מרגישים מוערכים, מכובדים ומטופלים, וכתוצאה מכך רמות נמוכות יותר של מתח, חרדה, שחיקה, ומקדמת בריאות ואיכות חיים הוליסטית.
—חוסן ארגוני משופר: עובדים מצוידים טוב יותר כדי לנווט בשינוי, אי ודאות ומצוקה, ומרגישים מועצמים להסתגל, לחדש ולשתף פעולה, תוך יצירת זריזות וחוסן מול לחצים חיצוניים.
—שביעות רצון לקוחות משופרת: עובדים שמרגישים נתמכים ומועצמים נוטים יותר ליצור קשר עם לקוחות בצורה חיובית ואמפתית, מה שמוביל לרמות גבוהות יותר של שביעות רצון ונאמנות לקוחות.

אודות הממצאים

סימפטומים במקום העבודה הם הדרכים שבהן גורמי לחץ במקום העבודה או תנאי עבודה לא נוחים באים לידי ביטוי ברגשות, בקוגניציה ובעמדות של העובד כלפי העבודה. מכיוון שעובדים יוצרים קשר עם WPO כאשר הם נמצאים תחת לחץ או זקוקים לעזרה, החברה נמצאת בעמדה ייחודית לבחון את סוגי הבעיות והאתגרים במקום העבודה שהעובדים מתמודדים איתם.
המידע עם עובדים בודדים חסויים ונרשמים בהערות מקרה מאובטחות כדי להקל על התמיכה השוטפת. WPO גם מאתרת נתונים בפורמטים הניתנים לכימות רב יותר ומדווחת עליהם במצטבר (מבלי להתפשר על סודיות המשתתפים) כדי לעזור לארגוני הלקוחות שלנו להבין את צרכי העובדים ולזהות סיכונים פוטנציאליים ברמת הארגון והמיקום.
הגבלנו את השיקול שלנו למדינות שבהן גודל המדגם – מספר המקרים עם בעיות ותסמינים הקשורים לעבודה – מספיק כדי להפוך את השונות בנתונים למובהקת סטטיסטית.

אודות WORKPLACE OPTIONS

Workplace Options (WPO), שנוסדה בשנת 1982, היא הספקית העצמאית הגדולה ביותר של פתרונות רווחה הוליסטיים. באמצעות תוכניות מותאמות אישית, ורשת גלובלית מקיפה של ספקים ואנשי מקצוע מוסמכים, WPO תומכת באנשים להיות בריאים יותר, מאושרים יותר ופרודוקטיביים יותר הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית. WPO זוכה לאמונם של 56% מחברות Fortune 500, ומספקת טיפול באיכות גבוהה באופן דיגיטלי ואישי ליותר מ-79 מיליון אנשים ב-116,000 ארגונים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

אנשי קשר ולמידע נוסף
Bob Batchelor, Director, Public Relations and Publications
Bob.Batchelor@workplaceoptions.com

Jennifer Dart, Corporate Communications Manager
Jennifer.Dart@workplaceoptions.com

סרטון הנלווה להודעה זו זמין בכתובת:https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/cc6d9ccb-51a0-4dcd-9354-3428d0ed00f0