בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מקדם בברכה את המשנה למנכ"ל החדש על רקע שינויים אסטרטגיים


ריאד, ערב הסעודית, May 14, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

King Faisal Specialist Hospital and Research Centre בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC) קיבל לאחרונה בברכה את ד"ר ביורן זואגה (Dr. Björn Zoéga ) כמשנה למנכ"ל, מינוי המדגיש את מחויבותו לקידום וטיפוח מצוינות בתחום הבריאות. ד"ר זואגה, הידוע בניסיונו הרב בניהול ומדיניות בריאות, מצטרף לצוות ייעודי בזמן שבית החולים ממשיך להניע יוזמות אסטרטגיות מרכזיות.

בית החולים ומרכז המחקר KFSH&RC, מוביל במחקר רפואי ושירותים קליניים, ממשיך למשוך מומחיות גלובלית כדי לחזק את חזונו למצוינות בתחום הבריאות. במעורבותו של ד"ר זואגה, בית החולים מקדם אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית שנועדה לשפר את היעילות התפעולית ולשפר את הטיפול בחולים. מומחיותו בטיפוח שיתופי פעולה בינלאומיים, כפי שמעיד תפקידו הקודם כנשיא ברית בתי החולים האוניברסיטאיים האירופיים (EUHA) ובאמצעות יוזמות כמו JOIN4ATMP שמטרתן לקדם גישה לטיפולים חדשניים, מיישרת עוד יותר את השירותים של KFSH &RC עם מגמות הבריאות העולמיות.

פרויקטים מרכזיים ב-KFSH&RC כוללים פריסת טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות לייעול תהליך הטיפול בחולה, אימוץ מודלים טיפוליים חדשניים ושדרוג מתקני המתקן. מאמצים אסטרטגיים אלה נועדו לשפר את הגישה לשירותים רפואיים ולהקל על תקשורת טובה יותר, המשקפים את המסירות של KFSH &RC לקביעת סטנדרטים חדשים בתחום הבריאות.

תרומותיו הקודמות של ד"ר זואגה בבית החולים האוניברסיטאי קרולינסקה, המדורג במקום השני הטוב ביותר באירופה והשביעי בעולם על ידי בתי החולים הטובים בעולם לשנת 2024 של ניוזוויק, שם טיפח תרבות של הדרכה מתמשכת ושיתוף פעולה בין אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תואמות היטב את יעדי KFSH &RC. תפקידו בטיפוח תוכניות כמו EUCARE והקלה על חילופי אחיות טיפול נמרץ ברחבי אירופה במהלך משברים שיפר משמעותית את פיתוח הצוות ותמך במטרה של בית החולים הקודם שלו למשוך כישרונות מובילים - עיקרון המשתקף במסע השינוי של KFSH &RC. עם תרומתו של ד"ר זואגה למנהיגות, KFSH&RC ערוכה לקדם את תפקידה כשחקן מרכזי בעיצוב עתיד שירותי הבריאות בערב הסעודית.

אודות בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל:

King Faisal Specialist Hospital and Research Centre בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל עומד בין המובילים העולמיים במתן שירותי בריאות מיוחדים, הנעת חדשנות ומשמש כמרכז מחקר וחינוך רפואי מתקדם. באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם מוסדות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים בולטים, בית החולים מוקדש לקידום טכנולוגיות רפואיות והעלאת תקני הבריאות ברחבי העולם.

בית החולים הבטיח את מעמדו כמותג המוביל במגזר הבריאות ברחבי הממלכה והמזרח התיכון, וציין את שנתו השנייה ברציפות כמותג הבריאות היוקרתי ביותר. הוא מדורג במקום ה-9 בממלכה ובמקום ה-28 במזרח התיכון. בית החולים מבדיל את עצמו כבית החולים היחיד בעולם שפרץ לעשרת המותגים המובילים בארצו, כפי שהודגש בשני דו"חות של "Brand Finance" על 50 המותגים היוקרתיים ביותר בערב הסעודית ועל 150 המותגים היוקרתיים ביותר במזרח התיכון בשנת 2024.

בשל תוכניות השינוי וחזון 2030 של הממלכה, שהושק על ידי יורש העצר וראש הממשלה - כדי לחזק את מנהיגות הממלכה במגזר הבריאות העולמי, KFSH&RC התגלה כמרכז רפואי אקדמי מוביל במזרח התיכון ובאפריקה. הוא שמר על הדירוג ה-20 שלו בעולם זו השנה השנייה ברציפות ב-2024, לפי "Brand Finance". בנוסף, הוא דורג בין 250 בתי החולים המובילים בעולם בשנת 2024 על ידי המגזין האמריקני "ניוזוויק".

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:
Mr. Essam AlZahrani, Acting Head of Media Affairs, 0555254429
Mr. Abdullah Alown, Media Coordination Officer, 0556294232

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/83d04605-9a75-41cb-8947-81c858209621