Duck Creek Technologies Memperkenalkan Penaja Kehormat bagi Formation '24

Formation ‘24 - Perhimpunan Kemuncak Penginovasi Insurans dan Teknologi Global – Menampilkan Puluhan Penaja Industri.


BOSTON, May 21, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang membentuk masa depan insurans harta benda dan kasualti (P&C) serta am berasa teruja untuk mengumumkan penaja terkemuka yang akan menyertai barisan hadapan dalam senarai pembuat keputusan teknologi insurans pada persidangan pelanggan Formation '24 yang dinanti-nantikan. Acara itu dijadualkan berlangsung dari 21 Mei hingga 23 Mei 2024 di Hotel Omni Dallas di Dallas, Texas.

Duck Creek bersedia untuk mengalu-alukan peneraju teknologi insurans dan profesional industri dari seluruh dunia, bagi memupuk persekitaran dinamik yang kaya dengan prospek pendidikan dan rangkaian yang menumpukan pada trend dan inovasi terkini yang memacu industri insurans ke hadapan.

“Tahun ini kami mempunyai rekod komitmen penajaan daripada lebih 60 ahli ekosistem rakan niaga kami, termasuk penaja platinum Aggne Global, Coforge, Cognizant dan LTIMindtree; dan penaja emas Accenture, Capgemini, Next Level Solutions, Opterrix, PwC, Quadient dan Yovant,” kata Rohit Bedi, Ketua Pegawai Hasil, Duck Creek Technologies. “Komitmen ini menegaskan ekosistem rakan niaga yang mantap yang telah disemai oleh Duck Creek demi manfaat pelanggan kami di seluruh dunia. Kami mengekalkan hubungan teguh dengan peneraju industri dengan menawarkan penyelesaian yang saling melengkapi dan tersendiri untuk menambah baik dan memudahkan pengalaman pelanggan bersama kami.”

Untuk senarai penuh penaja Formation '24, klik di sini. Agenda dan barisan jurucakap kini tersedia di laman web persidangan. Untuk maklumat lanjut mengenai Formation '24 atau untuk mendaftar sekarang bagi menghadiri acara terpenting ini, sila layari https://www.duckcreek.com/formation/.

Perihal Duck Creek Technologies

Duck Creek Technologies ialah penyedia penyelesaian pintar yang membentuk masa depan industri insurans harta benda dan kasualti (P&C) serta am. Kami merupakan platform yang membina sistem insurans moden yang membolehkan industri memanfaatkan kuasa awan untuk menjalankan operasi yang tangkas, pintar dan berterusan. Ketulenan, tujuan dan ketelusan menjadi asas penting bagi Duck Creek, dan kami percaya bahawa insurans harus wujud untuk individu dan perniagaan pada bila-bila masa, di mana-mana dan dalam apa-apa jua cara yang diperlukan. Penyelesaian peneraju pasaran kami tersedia secara kendiri atau sebagai pakej lengkap, dan semuanya tersedia melalui Duck Creek OnDemand. Lawati www.duckcreek.com untuk mengetahui lebih lanjut. Ikuti Duck Creek pada saluran sosial kami untuk maklumat terkini – LinkedIn dan X.

Hubungan Media:
Dennis Dougherty
dennis.dougherty@duckcreek.com