Formation '24 - הוועידה הטכנולוגית היוקרתית למובילי תעשיית הביטוח – יוצאת לדרך בדאלאס

מפגש השיא של החדשנים הגלובליים בתחום הביטוח והטכנולוגיה מתכנס בדאלאס, טקסס


בוסטון, May 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מוציאה לדרך את Formation '24. האירוע מתקיים במלון אומני דאלאס בדאלאס, טקסס.

הנושא השנה, "לפשט ביחד", מתמקד בעבודה עם לקוחות ושותפים כדי לפשט את מורכבות הביטוח. Formation '24 הוא חוויית אירוע שאין דומה לה הכוללת תוכן מעשיר, הזדמנויות נטוורקינג נרחבות בתעשייה ופעילויות בלתי נשכחות.

מפשטים יחד ב- Formation ‘24

Formation '24 מפגישה לקוחות מוערכים החולקים שיטות עבודה מומלצות והתנסויות ממקור ראשון ביישום החידושים שמציעות Duck Creek ושותפות האקו סיסטם שלה, כשבנוסף מנהלי Duck Creek מספקים תובנות לגבי מגמות וטכנולוגיות בתעשייה לשנה הקרובה.

"Formation הוא אירוע מיוחד המאפשר לדאק קריק ליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלנו ולהכין אותם לשנה הקרובה", אומר מייק ג'קובסקי (Mike Jackowski), מנכ"ל Duck Creek Technologies. "התמזל מזלנו לעבוד עם חברות ביטוח חדשניות רבות שנתפסות כמובילות בענף שלנו. עולם ה-P&C והביטוח הכללי מתמודד יותר ויותר עם מורכבויות ואתגרים רבים, ויחד אנו בונים פתרונות כדי לפשט תהליכים ולסייע למבטחים להתמקד במה שחשוב ביותר".

מייק ג'קובסקי יעלה על הבמה המרכזית כדי לדון באתגרים הללו לעומק וכדי להציע פתרונות. לאחר שיציג את נקודת המבט שלו על מצב התעשייה, ומה עושה Duck Creek כדי לעמוד באתגרים הללו, ג'קובסקי יציג לקוחות ו-Ducks אחרים כדי להעמיק עוד יותר בנושאים כגון כיצד תוכנה כשירות (SaaS) ירוקה לעד ו-Active Delivery באמצעות הענן של Azure עזרו לייעל את החיתום כדי לספק צמיחה, רווחיות וניהול סיכונים.

כיסוי המורכבות של אינשורטק

בנוסף לנאומים הכלליים על הבמה המרכזית, Formation '24 תארח 40 מפגשים ממוקדים מאוד המכסים כל היבט של תעשיית הביטוחים הכלליים והאלמנטריים בהם מתעניינים המשתתפים. המפגשים יכסו בינה מלאכותית ולימוד מכונה באינשורטק, ניהול הפצה וניהול סיכונים, סביבות ענן, מיכון, אסטרטגיות הגירה מוצלחות ועוד.

אחת מגולות הכותרת של האירוע היא הפאנל, "העתיד של הביטוח בפעולה", בהשתתפות אנליסטים משפיעים בתעשייה כנואמים אורחים. הדיון בפאנל זה יתמקד בדרך בה מבטחים חושבים על בינה מלאכותית ועל היוזמות העסקיות והטכנולוגיות שהם לוקחים בחשבון.

"Formation היא הדרך של Duck Creek להציג את המחויבות שלנו להשקעה בלקוחות שלנו", אומר כריס מק'קלוסקי (Chris McCloskey), מנהל תפעול ראשי, Duck Creek Technologies. "אנו גאים בסיוע ללקוחות להשיג צמיחה וערך עסקי, וב-Formation '24, אנו מפגישים לקוחות ושותפים כדי לדון כיצד כולנו יכולים לעבוד יחד עם הטכנולוגיה הנכונה כדי לפשט את התהליך ולהגיע לתוצאות הנכונות".

סדר היום ומערך הדוברים זמינים כעת באתר הכנס. למידע נוסף על Formation ‘24, אנא בקרו באתר https://www.duckcreek.com/formation/.

אודות Duck Creek Technologies 

דאק קריק טכנולוגיות -  Duck Creek Technologies  היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand. בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין ו-X.

למידע נוסף
Carley Bunch
carley.bunch@duckcreek.com