Synchronoss dan WeAre8 Bekerjasama untuk Memanfaatkan Pemesejan Didayakan RCS untuk mentransformasikan Perhubungan Pengguna-Jenama

Kerjasama baru dijangka akan menggegarkan industri pengiklanan dan pemasaran dengan menyampaikan saluran pemesejan asli untuk jenama mencipta interaksi yang kaya dan diperibadikan yang mengganjari pengguna untuk masa dan perhatian mereka


BRIDGEWATER, N.J. dan NEW YORK, Nov. 01, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan pembawa pembaharuan bagi produk awan, pemesejan, digital dan IoT, dan WeAre8, platform yang menyediakan infrastruktur untuk jenama dan individu bagi membina perhubungan pada skala, hari ini mengumumkan kerjasama baru yang dijangkakan akan menggegarkan pengiklanan jenama tradisional secara ketara. Hari ini, mereka mencipta saluran revolusioner untuk jenama mencipta dan menyampaikan kempen pemasaran mudah alih diperibadikan yang menyampaikan hasil dan interaksi pengguna melalui penajaan terus bagi pengguna. Kerjasama akan menyediakan laluan yang amat boleh diskalakan untuk menyampaikan manfaat besar kepada pengguna jenama, dan pengendali.

WeAre8, yang menyediakan program telus untuk suara pengguna didengari dan cara mudah untuk menjana pendapatan dan mempunyai impak sosial positif setiap hari, akan memanfaatkan platform pemesejan lanjutan berdasarkan Perkhidmatan Komunikasi Kaya (RCS) Synchronoss untuk memberikan jenama saluran ini bagi membangunkan perhubungan terus dengan pengguna individu melalui peranti mudah alih mereka. Melalui pemesejan didayakan RCS yang mengasyikkan dan diperibadikan, pengguna akan mempunyai peluang untuk ditaja secara terus oleh jenama dan memanfaatkan suara mereka dalam cara yang mendayakan mereka untuk diberikan pampasan untuk menggunakan, berkongsi atau mencipta kandungan berjenama berkualiti tinggi.

“Perkara yang kami di sini bersama WeAre8 ialah menggegarkan secara radikal cara industri pengiklanan dan pemasaran berinteraksi dengan pengguna.” kata Mary Clark, Ketua Pegawai Pemasaran dan Ketua Pegawai Produk, Synchronoss. “Jenama hari ini memahami bahawa pengguna semakin tidak berminat dengan pengiklanan tradisional, tidak menggegarkan, dan interaksi digital mudah alih telah menjadi bentuk interaksi dan komunikasi untuk kebanyakan majoriti. Saluran yang kita sedang bina pada asas pemesejan didayakan RCS akan menyediakan cara terbaharu yang diperlukan jenama untuk mencapai mereka yang paling penting secara terus - pelanggan mereka.”

Clark menambahkan bahawa saluran pelanggan baru juga menyampaikan manfaat kepada pengendali rangkaian mudah alih yang ingin memanfaatkan pemesejan lanjutan.

“Pengendali rangkaian mudah alih akan memainkan peranan penting dalam menyatukan pengguna, kandungan dan jenama global melalui pemesejan lanjutan. Menggunakan kuasa enjin data pilih masuk WeAre8, saluran pengiklanan baru ini bukan sahaja merevolusikan cara pelanggan dan jenama global berinteraksi, saluran ini juga akan memberikan pengendali peluang pendapatan baru yang ketara, keupayaan untuk mengekalkan kawalan ekosistem pemesejan dan perhubungan pelanggan yang lebih mendalam,” kata Clark.

Platform Pemesejan Lanjutan berdasarkan RCS utama Synchronoss mentransformasikan pemesejan SMS tradisional ke pengalaman kaya dan interaktif, berfungsi merentasi sistem pengendalian dan peranti. Tidak seperti pemesejan teks tradisional, contohnya, yang menyekat saiz dan jenis lampiran, pemesejan dikuasakan RCS memberikan pelanggan dan jenama keupayaan untuk menambahkan keupayaan multimedia lanjutan dengan mudah kepada mesej teks mereka, termasuklah foto beresolusi tinggi, rakaman audio, video dan GIF, serta berkongsi mesej diperibadikan.

Platform WeAre8 dibina untuk menyambut masa hadapan yang jenama memberikan peluang pendapatan kepada pengguna mereka dan pada masa yang sama memberikan impak sosial yang ketara, mengalihkan pendapatan daripada pemasaran global kembali kepada orang sebenar yang memberikan kuasa kepada jenama.

“Kerjasama kami dengan Synchronoss menggunakan teknologi RCS dalam cara yang bukan setakat menghubungkan rakan untuk meletakan individu di teras ekosistem pengiklanan dan pemasaran.” kata Sue Fennessy, Pengasas dan CEO WeAre8.

“Hari ini, berbilion dolar untuk pengiklanan pergi terus kepada media sosial dan syarikat teknologi untuk iklan yang disediakan kepada orang tanpa ganjaran. Pengguna terpaksa menonton iklan sebagai gangguan kepada hiburan mereka. Teknologi disatukan kami akan mengubah pendapatan daripada perbelanjaan pemasaran global kembali kepada orang sebenar yang memberikan kuasa kepada jenama dengan mengiktiraf dan membayar mereka untuk masa mereka. Melalui kuasa pemesejan RCS, jutaan orang akan diperkasakan untuk menjana pendapatan dengan dibayar untuk masa dan interaksi mereka dengan jenama yang mereka suka dan sokong dengan memilih masuk perhubungan penajaan jenama individu melalui telefon mudah alih, memberikan mereka keupayaan untuk memperoleh wang yang akan membantu mensubsidikan kehidupan mereka dan bil telefon mereka,” kata Fennessy.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Platform Pemesejan Lanjutan Synchronoss, lawati laman web Synchronoss. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang WeAre8 memperkasakan jenama dan pengguna, lawati laman web WeAre8.

Tentang Synchronoss
Synchronoss (NASDAQ: SNCR) mentransformasikan cara syarikat mencipta pendapatan baharu, mengurangkan kos dan menggembirakan pelanggan mereka dengan produk awan, pemesejan, digital dan IoT yang menyokong jutaan pelanggan di seluruh dunia. Teknologi baharu yang selamat, boleh diskala dan berinovatif, perkongsian dipercayai dan warga yang berbakat Synchronoss mengubah cara pelanggan Teknologi-Media-Telekomunikasi mengembangkan perniagaan mereka. Untuk maklumat lanjut, lawati kami di www.synchronoss.com

Tentang WeAre8
Platform WeAre8, dikuasakan oleh data berkuasa/enjin AI, menyediakan infrastruktur untuk jenama dan individu membina perhubungan pada skala. Melalui WeAre8, jenama menggunakan penyasaran mikro untuk mengenal pasti dan menaja orang yang secara kolektif menjadi saluran media paling berkuasa mereka. Individu yang menerima penajaan diberikan pampasan untuk berkongsi atau mencipta kandungan berjenama yang berkualiti tinggi. Untuk mengetahui lebih banyak tentang WeAre8 untuk jenama, lawati laman web kami.

Maklumat Hubungan Media untuk Synchronoss:

Amerika Utara
Diane Rose, CCgroup
T: +1 202-350-2469
E: synchronoss@ccgrouppr.com

Antarabangsa
Anais Merlin, CCgroup
T: +44 (0)203 824 9219
E: synchronoss@ccgrouppr.com

Maklumat Hubungan Media untuk WeAre8:

Tali Sandel
T: +1 310-497-7546
E: press@weare8.com