Aktian vuosi- ja vastuullisuuskertomus vuodelta 2019 julkaistu

Aktia Pankki Oyj
26.3.2020 klo 12.00

Aktian vuosi- ja vastuullisuuskertomus vuodelta 2019 julkaistu

Aktia on tänään julkaissut vuoden 2019 vuosi- ja vastuullisuuskertomuksen osoitteessa https://investors.aktia.com/fi/vuosi-ja-vastuullisuuskertomus2019. Vuosi- ja vastuullisuuskertomus sisältää Aktian yleisen toimintakatsauksen, yritysvastuuraportin, hallituksen toimintakertomuksen, vuoden 2019 tilinpäätöksen sekä hallinnointiraportin. Aktian ei-taloudellisen tiedon raportti sisältyy hallituksen toimintakertomukseen.

Lisäksi Aktia on julkaissut englanninkielisen riskiraportin ”Capital and Risk Management Report 2019”, Aktia Pankki Oyj:n toimielinten palkitsemista koskevat ohjeet sekä Palkka- ja palkkioselvityksen 2019. Kaikki julkaisut löytyvät Aktian verkkosivuilta osoitteesta www.aktia.com.

Vuosi- ja vastuullisuuskertomus sekä riskiraportti ovat tämän pörssitiedotteen liitteinä.

Aktia Pankki Oyj

Lisätietoja:
Lotta Borgström, sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja, puh. 010 247 6838, ir (at) aktia.fi

Jakelu:
Tiedotusvälineet
www.aktia.com

Aktia on suomalainen varainhoitaja, pankki ja henkivakuuttaja, joka on luonut vaurautta ja hyvinvointia sukupolvelta toiselle jo 200 vuoden ajan. Palvelemme asiakkaitamme digitaalisten kanavien kautta kaikkialla ja kasvokkain toimipisteissämme pääkaupunkiseudulla sekä Turun, Tampereen, Vaasan ja Oulun seuduilla. Palkitun varainhoitomme rahastoja myydään myös kansainvälisesti. Työllistämme noin 750 henkilöä eri puolella Suomea. Aktian hallinnoitavat asiakasvarat (AuM) 31.12.2019 olivat 9,9 miljardia euroa ja taseen arvo 9,7 miljardia euroa. Aktian osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä (AKTIA). aktia.com.

Pièces jointes

Aktia_Pankki_Oyj_Vuosi-ja_vastuullisuuskertomus_2019 Aktia_Bank_Plc_CAR_report_2019