HOYLU AB: HOYLU MOTTAGER ÄNNU EN ORDER FRÅN PARTNER I RYSSLAND

Stockholm, Sverige den 1 juli 2020 – Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar tillkännagav idag att man mottagit ytterligare en order från Polymedia, en framstående integrerare, mjukvaruutvecklare och även Hoylus samarbetspartner på den ryska marknaden.

Ordervärdet på den nya ordern uppgår till 420 000 kronor och summerar totalvärdet på Polymedias order under andra kvartalet till 1 miljon kronor.

Hoylus mjukvara och lösningar erbjuder nya och spännande sätt att lära sig, kommunicera och samarbeta smartare, snabbare och mer effektivt. Skapa anslutna arbetsytor™ som innehåller tekniska planer, projektscheman, granskningar av design eller analysera stora datauppsättningar på storskaliga HoyluWalls™ och använd vilken typ av enhet du vill. Hoylu produkter är utformade för att göra digitalt arbete enkelt, sömlöst och problemfritt.

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu +1 213 440 2499 E-post: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO på Hoylu +1 425 829 2316 E-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu s uppdrag är att göra distansarbete och informationsutbyte lätt. Genom våra anpassningsbara Connected Workspaces™ levererar vi programvarulösningar för företag, organisationer och individer i praktiskt taget alla branscher som gör det möjligt för alla team, stora som små att arbeta effektivt och säkert i ett intuitivt enkelt arbetsflöde. För mer information: www.hoylu.com.

Publikation
Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 1 juli 2020 kl. 08:45 CEST