eGain wint KMWorld Magazine’s Readers’ Choice Award 2022

SUNNYVALE, Californië, Nov. 04, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- eGain Corporation (NASDAQ: EGAN), de toonaangevende platformprovider voor kennisbeheer (KM) op het gebied van automatisering van klantbetrokkenheid, kondigde vandaag aan dat zijn KM-platform, de eGain Knowledge Hub™, werd geselecteerd als lezerskeuze door de lezers van het magazine en de gebruikers van de KM-toepassingen voor klantbeleving en klantenservice.

“Er zijn veel andere prijzen en onderscheidingen die door publicaties en onderzoeksbureaus aan KM-aanbieders worden toegekend, maar voor deze worden de winnaars gekozen door de allerbelangrijkste personen, nl. de eindgebruikers die deze producten en diensten elke dag gebruiken", schreef de redactie van het magazine.

Op de komende KMWorld-conferentie die gehouden wordt in Washington DC en waarvan eGain Diamond Sponsor is, zal het bedrijf de mogelijkheden van de eGain Knowledge Hub presenteren en de baanbrekende gebruikstoepassingen en succesverhalen van klanten toelichten. Bovendien zal CEO Ashu Roy een lezing houden over de komst van kennisgestuurde superagenten in het contactcenter.

Over eGain
Onze door kennis aangestuurde software met geïntegreerde AI automatiseert digital-first-ervaringen voor bedrijven en overheidsinstanties. Het eGain-platform, dat verbonden is met toonaangevende CRM- en contactcentrumsystemen, creëert in korte tijd waarde en levert eenvoudige innovatie met virtuele assistentie, selfservice voor klanten en moderne desktoptools voor agenten. Ga naar www.eGain.com voor meer informatie.

eGain, het eGain-logo en alle andere eGain-productnamen en slogans zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van eGain Corp. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle andere bedrijfsnamen en producten die in dit persbericht worden vermeld zijn mogelijk handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de desbetreffende bedrijven.

eGain mediacontact
Michael Messner