Teemu Lehto nimitetty QPR Software Oyj:n konsultoinnista vastaavaksi johtajaksi

QPR SOFTWARE OYJ                                       PÖRSSITIEDOTE                             24.1.2023 klo 11.30

Teemu Lehto (Tekniikan tohtori) on nimitetty QPR Software Oyj:n konsultointiliiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.3.2023 alkaen. Lehto on aiemmin toiminut yhtiön johto- ja asiantuntijatehtävissä yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Lehto korvaa tehtävässä Samuel Rinnetmäen, joka siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle.

”Olen innoissani, että saamme Teemun myötä vahvaa kokemusta ja monipuolista osaamista vahvistamaan johtoryhmäämme. Teemun pitkä kokemus yhtiöstä ja erityisesti myynnistä, asiakaslähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä sekä konsultoinnin johtotehtävistä luo hyvät edellytykset konsultointiliiketoiminnan jatkokehitykseen. Teemulla on lisäksi tarjota toimialalla kansainvälisestikin uniikkia osaamista prosessilouhinnan ratkaisualueesta, mikä vahvistaa edelleen asemaamme toimialan johtavana ohjelmisto- ja asiantuntijapalveluyhtiönä.” kommentoi QPR:n toimitusjohtaja Jussi Vasama.

Lisätietoja:

QPR Software Oyj
Jussi Vasama

QPR Software

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.com/fi

www.qpr.com/fi