FourKites dan Rakan cargonerds akan Bawa Penjimatan Kos & Masa Yang Dipertingkatkan Kepada Pengangkut Dan Penghantar Kargo Global


CHICAGO, Jan. 30, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Syarikat keterlihatan rantaian bekalan masa nyata terkemuka FourKites hari ini mengumumkan perkongsian dengan cargonerds untuk meningkatkan platform pengangkutan digital dengan data keterlihatan rantaian bekalan yang terkemuka di pasaran.

Berbekalkan data FourKites dan anggaran masa ketibaan dipacu pembelajaran mesin, cargonerds kini boleh memastikan bahawa penghantar kargo dan pelanggan mereka boleh menjejaki produk merentas rantaian bekalan hujung ke hujung dan mengetahui dengan tepat bila ia akan tiba di destinasi. Penyelesaian bersepadu itu akan menjejaki penghantaran global dalam masa nyata merentasi jalan raya, landasan, lautan, udara, bungkusan dan batu terakhir di seluruh dunia.

“FourKites mempunyai rangkaian global terbesar bagi data rantaian bekalan dan pembelajaran mesin yang berkuasa di planet ini,” kata Conrad Franchi, pengasas cargonerds. “Penyelesaian hujung ke hujung mereka membolehkan kami memberikan ETA yang paling tepat kepada pelanggan kami (anggaran masa ketibaan) dan kerjasama rangkaian yang lebih baik. Mempunyai data yang tepat pada masa yang tepat untuk mengenal pasti dengan tepat perkara yang boleh dilakukan ialah satu-satunya jalan untuk mengurangkan isu secara proaktif sambil mengurangkan kos dan yuran.”

cargonerds yang berpangkalan di Hamburg, Jerman — keluaran sampingan Rohlig Logistics — ialah sebuah syarikat pembangunan perisian yang menyediakan perkhidmatan pengangkutan barang kecil dan sederhana. Pada tahun 2022, cargonerds memindahkan 250000 penghantaran laut, 250000 penghantaran udara dan 150000 penghantaran jalan raya. Misi mereka adalah untuk membuka kunci nilai rantaian bekalan digital dan dengan itu menjadikannya boleh diakses oleh penghantar pengangkutan yang lebih kecil.

“Sering kali, penghantar kargo bersaiz kecil dan sederhana tidak mempunyai akses kepada perkhidmatan seperti keterlihatan rantaian bekalan kerana mereka kekurangan sumber pembangunan perisian dan kemahiran pelaksanaan,” kata Conrad lagi.

penghantar kargo cargonerd kini boleh menghantar data tentang setiap penghantaran dalam transit secara terus dan selamat kepada pihak berkepentingan rantaian bekalan mereka. Dengan berbuat demikian, pelanggan mereka boleh memperkemas komunikasi, lebih mudah bekerjasama dengan rakan niaga dan meningkatkan penghantaran tepat pada masanya.

“Teknologi kami sangat sesuai untuk penyedia perkhidmatan logistik, dan kami sangat teruja untuk bekerjasama dengan cargonerds untuk mengembangkan jejak kami pada peringkat global,” kata Marc Boileau, Naib Presiden Kanan Jualan, Rangkaian & Operasi EMEA FourKites. “Penyelesaian digital FourKites akan menghapuskan penjejakan manual daripada rangkaian penghantar barang dan pelanggan cargonerds, menjimatkan masa dan sumber yang penting serta membolehkan mereka mengalihkan fokus kepada tugasan yang bernilai lebih tinggi.”

cargonerd akan mempamerkan penyelesaiannya dengan FourKites dan nilai yang dibawanya kepada pembawa dan juga pengirim dalam webinar langsung yang berlangsung pada hari Rabu, 15 Februari 2023. Daftar di sini.

Tentang FourKites
Platform keterlihatan rantaian bekalan terkemuka FourKites® memanjangkan keterlihatan melangkaui pengangkutan ke limbungan, gudang, kedai dan seterusnya. Menjejaki lebih daripada 3 juta penghantaran setiap hari merentasi jalan raya, kereta api, lautan, udara, bungkusan dan batu terakhir, dan menjangkau lebih 200 negara dan wilayah, FourKites menggabungkan data masa nyata dan pembelajaran mesin yang berkuasa untuk membantu syarikat mendigitalkan rantaian bekalan hujung ke hujung mereka. Lebih daripada 1,200 jenama paling terkenal di dunia — termasuk 9 daripada 10 CPG teratas dan 18 daripada 20 syarikat makanan dan minuman teratas — mempercayai FourKites untuk mengubah perniagaan mereka dan mencipta rantaian bekalan yang lebih tangkas, cekap dan mampan. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila layari https://www.fourkites.com/.

Tentang cargonerds
cargonerds — pembantu digital untuk penghantar kargo global bersaiz sederhana — menawarkan penyelesaian perisian pasang dan main untuk sebut harga, tempahan, penjejakan dan pelaporan. Pengangkut kargo udara dan pengangkut kargo laut antarabangsa boleh menawarkan pengalaman pelanggan digital pertama dalam masa 48 jam melalui pendekatan pelaksanaan pantas. Syarikat itu bekerjasama dengan perisian logistik dan penyedia data terkemuka, seperti FourKites, Magaya, dan WebCargo untuk membuka kunci inovasi digital untuk syarikat-syarikat 3PL. Produk-produk perisian boleh disepadukan dengan mana-mana persediaan sistem TMS atau ERP sedia ada. Produk-produk tersebut juga boleh mewujudkan rangkaian data digital antara agensi. Lebih daripada 500,000 penghantaran global sedang diuruskan setiap tahun. Syarikat pembangunan perisian itu berpangkalan di Hamburg, Jerman, dan menawarkan produk awannya di seluruh dunia. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila layari https://cargonerds.com/.

Hubungan Media
Marianna Vyridi
Big Valley Marketing untuk FourKites
(650) 468-3263
mvyridi@bigvalley.co

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di:

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/98064a20-b250-4ae9-8401-77a77128affc

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/80bce1c6-ed30-47b0-9af1-47d7e8622bf3

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5beb073f-f6d4-4e5c-b12c-49d9452e4e8d