QPR Softwaren vuosikertomus 2022, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu

QPR SOFTWARE OYJ                               PÖRSSITIEDOTE                               20.3.2022 Klo 16:00

QPR on julkaissut vuoden 2022 vuosikertomuksen englannin- ja suomenkielisenä yhtiön kotisivuilla osoitteissa www.qpr.com ja www.qpr.fi (Sijoittajat-osion kohdassa Vuosikertomus). Vuosikertomus sisältää yhtiön tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen tilikaudelta 1.1.-31.12.2022. Tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2022 on julkaistu myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkinnöillä.

QPR on julkaissut myös yhtiön selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportin vuodelta 2022. Palkitsemisraportti esittelee hallituksen ja toimitusjohtajan palkitsemista vuonna 2022. Raportti esitellään vuoden 2023 varsinaisessa yhtiökokouksessa 3.5.2023. Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti ovat yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.qpr.fi (Sijoittajat-osion kohdassa Varsinainen yhtiökokous).

Vuosikertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti ovat ladattavissa yhtiön verkkosivuilta englannin- ja suomenkielisinä PDF-tiedostoina, ja ne ovat myös tämän tiedotteen liitteenä.

Vuosikertomuksen 2022 paperiversio sekä englanniksi että suomeksi ovat saatavilla pyynnöstä QPR:n pääkonttorista osoitteesta Huopalahdentie 24, 00350 Helsinki (Ota yhteyttä: Sanna Salo: sanna.salo@qpr.com)

Lisätietoja:

QPR Software Oyj

Heikki Veijola

Puh. +35840 922 6029

QPR Software lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.fi

www.qpr.fi

Mot-clé

Pièces jointes