QPR Software Oyj:n hallituksen jäsenten palkkioiden maksaminen yhtiön hallussa olevilla osakkeilla

OPR SOFTWARE OYJ                                          PÖRSSITIEDOTE                                       26.5.2023 klo 18:00

QPR Software Oyj:n varsinainen yhtiökokous päätti 3.5.2023 hallituksen jäsenille maksettavasta vuosipalkkioista ja siitä, että 40 % hallituksen puheenjohtajan ja jäsenten vuosipalkkioista maksetaan yhtiön osakkeina. Yhtiön hallitus on yhtiökokouksen antaman osakeantivaltuutuksen perusteella päättänyt vuosipalkkioiden maksamisen käytännön toteutuksesta siten, että osakepalkkio maksetaan käyttämällä yhtiön hallussa olevia omia osakkeita.

Yhtiökokouksen ja hallituksen päätöksen mukaisesti QPR Software Oyj on luovuttanut yhtiön hallussa olevia osakkeita hallituksen jäsenille osana vuosittaista palkkiota yhteensä 74 016 kappaletta. Luovutusten jälkeen yhtiön hallussa on 339 471 yhtiön omaa osaketta.

Lisätietoja:

QPR Software Oyj

Heikki Veijola

QPR lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

www.qpr.com/fi

www.qpr.com/fi/