WHR Global Keluarkan Laporan Penanda Aras Elaun dan Per Diem Ask an Expert 2023

WHR Global Bentuk Dasar Pelanggan untuk Pastikan Tawaran Faedah Berdaya Saing Di Pasaran


MILWAUKEE, July 17, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- WHR Global (WHR), peneraju dalam industri penempatan semula pekerja global, mengumumkan pengeluaran Laporan Penanda Aras Elaun & Per Diem 2023 antarabangsanya yang dipanggil “Ask an Expert!”

Di WHR, misi kami adalah untuk menyediakan perkhidmatan penempatan semula yang unggul kepada pelanggan, dan untuk berbuat demikian, kami perlu selaras dengan kos sara hidup global. Untuk mencapai ini, kami mencipta Laporan Penanda Aras Elaun dan Per Diem Ask an Expert 2023, panduan komprehensif untuk memahami kos sara hidup sebenar, bukan hanya di satu bandar, tetapi di banyak bandar di seluruh dunia.

“Berdasarkan pengalaman peribadi saya sendiri sebagai bekas ekspatriat yang menetap di Switzerland, dan bekas penyelaras penempatan semula, saya membawa pemahaman yang mendalam tentang cabaran dan kerumitan penempatan semula antarabangsa,” kata Sean Thrun, Pengurus Inisiatif Strategik di WHR. “Laporan penanda aras dan pengetahuan langsung ini melengkapkan WHR dengan keupayaan untuk memberikan pandangan dan panduan yang berharga kepada pasukan mobiliti, membolehkan mereka menavigasi kerumitan tugasan global dengan lebih berkesan.”

Laporan itu termasuk 8.8 juta penyerahan harga dari 11,000 bandar, dan harga yang ditanda aras mengikut negara termasuk harga sewa untuk 1 & 3 bilik tidur di dalam dan di luar pusat bandar, kos utiliti biasa setiap bulan, pengangkutan tempatan, dan banyak lagi. Memahami realiti asas kos sara hidup membantu pasukan penempatan semula mencipta penyelesaian berskala dan membantu perniagaan mempunyai langkah yang lebih produktif, menjadikan peralihan untuk pekerja lebih lancar berbanding sebelum ini.

Laporan itu membolehkan perniagaan untuk “menyemak nadi” elaun dan per diem mereka, sama ada mereka memilih untuk mentadbir amaun tetap secara global, atau berubah mengikut lokasi. Jika pasukan mobiliti global mendapati bahawa elaun dan per diem yang ditawarkan kepada pekerja mereka adalah lebih rendah berbanding purata untuk negara itu, hubungi WHR hari ini untuk mendapatkan perundingan percuma, termasuk pecahan laporan penanda aras mengikut bandar.

Pasukan mobiliti global boleh menggunakan Laporan ini yang meliputi 99 negara, untuk menanda aras perkara berikut:

  • Elaun perumahan bulanan untuk tugasan & komuter,
  • Elaun utiliti bulanan untuk tugasan & komuter,
  • Elaun pengangkutan bulanan untuk tugasan & komuter,
  • Pengangkutan per diem untuk pratonton dan perjalanan mencari rumah, dan
  • Makan per diem untuk pratonton dan perjalanan mencari rumah.

Sama ada anda pengurus penempatan semula atau pemimpin perniagaan, melabur dalam Laporan Penanda Aras Elaun dan Per Diem Ask an Expert 2023 hari ini boleh membantu anda membuat keputusan yang paling termaklum untuk belanjawan penempatan semula anda dan dasar faedah pekerja.

Lihat lebih banyak data dan muat turun Laporan Penanda Aras Elaun & Per Diem 2023 antarabangsanya yang dipanggil “Ask an Expert” yang lengkap di sini.

Penanda Aras Elaun dan Per Diem Ask an Expert 2023 adalah bertujuan untuk tujuan maklumat sahaja.

Perihal WHR Global

WHR Global (WHR) ialah syarikat pengurusan penempatan semula global dipacu pelanggan yang dibezakan oleh penyampaian perkhidmatan terbaik dalam kelasnya dan teknologi proprietari yang termaju. WHR mempunyai pejabat di Amerika Syarikat, Switzerland dan Singapura. Dengan kadar pengekalan 100% pelanggannya selama sedekad yang lalu, WHR terus meletakkan dirinya sebagai peneraju yang dipercayai dalam penempatan semula pekerja global. WHR hidup berdasarkan visi dan semangatnya untuk Advancing Lives Forward® dan Making the Complex Simple. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang WHR, lawati https://www.whrg.com/, atau ikuti di LinkedIn atau Twitter.

Hubungi:
Sean Thrun, Pengurus Inisiatif Strategik
+1-262-746-1314
Sean.Thrun@whrg.com