Realforce varmistaa 50 miljoonaa kruunua merkittäviltä ruotsalaisilta sijoittajilta

GÖTEBORG, Ruotsi, Aug. 14, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- 14. elokuuta 2023 (GLOBE NEWSWIRE) - Tulevaisuus näyttää valoisalta Realforcelle (entinen Adfenix) Spiltan Investin, Industrifondenin, Starbright Investin ja entisten omistajien ja työntekijöiden myöntämän rahoituksen ansiosta.

Realforce pyrkii yksinkertaistamaan kiinteistöalan markkinoinnin mutkikkuutta palvelemalla asiakkaita kaikkialla Euroopassa, Yhdysvalloissa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja Australiassa/Uudessa-Seelannissa.

Alalla, jolla tekniikan käyttöönotto on ollut hidasta, yhtiön tehtävä ”tarjota markkinoiden johtavaa markkinointiteknologiaa” ei ole lainkaan vähäinen saavutus. Yhtiön varhaisten kilpailijoiden kääntäessä huomionsa muille markkinoille Realforce pysyi sitoutuneena kiinteistöihin ja vastasi alan asettamiin haasteisiin yksi toisensa jälkeen.

Tämä raskaan sarjan sijoittajien taholta tuleva merkittävä taloudellinen ja strateginen panos antaa Realforcelle mahdollisuuden laajentaa alustaansa, ja tuotelanseeraus on tarkoitus julkaista myöhemmin tänä vuonna.

Göran Pallmar, Spiltan Investin sijoituspäällikkö ja varatoimitusjohtaja, ja Ingunn Ukvitne, sijoitusasiantuntija, sanovat:

”Olemme seuranneet Realforcea pitkään ja voimme todeta, että yritys on kehittynyt oikeaan suuntaan. Realforce on käsityksemme mukaan tehnyt tarvittavat investoinnit, jotta siitä tulisi yksi alansa johtavista yrityksistä Pohjoismaiden ja Amerikan markkinoilla.”

André Hegge, Realforcen perustajakumppani ja toimitusjohtaja, toteaa:

”Spiltanilta ja kaikilta sijoittajiltamme saamamme luottamus tukee potentiaalia, jonka olemme pitkään uskoneet olevan kiinteistöissä: mullistaa miljoonien dollareiden ala yksinkertaistamalla päivittäisiä tehtäviä innovatiivisen teknologian avulla. Tämä pääoma antaa meille mahdollisuuden jatkaa innovointia samalla kun varmistamme alustamme turvallisuuden markkinaolosuhteista riippumatta.”

Tietoja Spiltan Invest -yhtiöstä

Spiltan Invest on sijoitusyhtiö, joka sijoittaa listattuihin ja listaamattomiin ruotsalaisiin kasvuyrityksiin. Spiltan omistaa tällä hetkellä noin 10 miljardin kruunun arvoisen salkun, joka koostuu teknologiasta, rahoituksesta, kiinteistöistä ja teollisuudesta. Esimerkkejä listatuista omistuksista ovat Paradox Interactive, KlaraBo ja Teqnion. Listaamattomien omistusten joukossa ovat muun muassa Spiltan Fonder, Flattered, Collaboration Art, P&E Fastigheter ja Carbomax.

Lisätietoja on osoitteessa www.spiltan.se.

Tietoja Realforcesta (entinen Adfenix)

Realforce tarjoaa datan tukemaa ja kiinteistöalalle suunniteltua täyden palvelun markkinointitoiminta-alustaa. Monet maailman suurimmista kiinteistöbrändeistä luottavat siihen.

André Hegge ja Gabriel Kamienny perustivat yhtiön Ruotsissa vuonna 2014. Nykyään Realforcella on toimistot Tukholmassa, Göteborgissa, Malmössä, Phoenixissa ja Lontoossa.

Lisätietoja on osoitteessa www.realforce.com