International Directional Services dan Veracio Umumkan Perkongsian Strategik Majukan Teknologi Penggerudian dan Lubang Bawah di Amerika Utara


WATSONVILLE, Calif. and SALT LAKE CITY, Dec. 08, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- International Directional Services (IDS), Syarikat Granite (NYSE:GVA) dan Veracio, sebuah syarikat teknologi perlombongan terkemuka, hari ini mengumumkan perkongsian yang menawarkan set lengkap perkakas kendalian penggerudi Veracio kepada pelanggan IDS.

Veracio sedang melakukan langkah penting ke arah memanfaatkan teknologi geologi termaju untuk meningkatkan kitaran hayat perlombongan. Walaupun IDS dan Veracio mempunyai hubungan sedia ada, pengumuman perkongsian ini mengiktiraf visi yang dikongsi kedua-dua syarikat ini untuk mengubah cara mempertingkatkan aliran kerja penggerudian dengan data yang lebih baik. Dengan menggabungkan kepakaran IDS dalam penggerudian berarah dan pengumpulan data geologi Veracio, perkongsian itu akan memperkasakan lagi pelanggan IDS dan Granite untuk mengurangkan kos penggerudian yang tidak perlu, mengurangkan ralat operasi, meminimumkan sisa, dan memupuk amalan perlombongan lestari.

“Kerjasama kami mengukuhkan lagi kedudukan Veracio dalam pasaran AS dan mengukuhkan komitmen kami untuk memajukan industri perlombongan dengan menawarkan penyelesaian termaju,” kata Ketua Pegawai Eksekutif Veracio, JT Clark. “Bersama-sama dengan IDS, kami komited untuk mentakrifkan semula piawaian industri, memperkasakan ketepatan dan integriti dengan setiap tinjauan dan menyampaikan penyelesaian yang tiada tandingan untuk industri perlombongan.”

"Kami teruja mahu memulakan perkongsian strategik ini dengan Veracio. Dengan menggabungkan kepakaran pengumpulan data kami dengan teknologi instrumen termaju Veracio, kami berhasrat mahu mentakrifkan semula cara data lubang gerudi yang digunakan dalam industri kami,” kata Jason Smith, Pengurus Besar IDS. “Kerjasama ini mewakili satu langkah maju yang penting untuk IDS dan komitmen kami untuk menyampaikan kecemerlangan kepada pelanggan kami."

Objektif Utama Perkongsian:

  • Analisis Data Lubang Gerudi Dipertingkatkan: Gunakan teknologi termaju untuk meningkatkan ketepatan dan kualiti analisis data lubang gerudi, memberikan cerapan berharga untuk projek perlombongan.
  • Peningkatan Produktiviti: Memanfaatkan kumpulan teknologi Veracio yang semakin berkembang, termasuk teknologi TruGyro dan TruSub memastikan penggerudian adalah tepat dan cekap yang membawa kepada definisi sumber yang lebih baik, keselamatan dan risiko ralat operasi yang lebih rendah, pada kos yang lebih rendah.
  • Sokongan dan Kepuasan Pelanggan: Perkongsian ini bertujuan untuk meningkatkan tahap sokongan dan kepuasan untuk pelanggan IDS dengan menyampaikan cerapan dan penyelesaian inovatif dipacu data.

Pengumuman ini diketuai oleh alat giro pencarian utara berterusan yang paling padat dan bersepadu dalam penggerudian, TruGyro Veracio, alat giro mencari utara yang dibina untuk menyampaikan data jitu pada kedalaman dalam beberapa persekitaran yang paling sukar. IDS juga pada masa ini berfungsi sebagai pengedar untuk TruShot Veracio, alat tinjauan magnetik jitu yang direka khas untuk penggunaan penggerudi. Terkenal dengan ciri ketahanan, ketepatan dan mesra penggunanya, TruShot membolehkan penggerudi menangkap data laluan lubang 3D yang berkualiti tinggi dengan yakin. Selain TruShot, IDS juga mengedarkan alatan orientasi teras bagi pihak Veracio. Apabila Veracio memperkenalkan produk baharu ke pasaran, IDS menyasarkan untuk meluaskan penawaran pelanggannya untuk menyediakan rangkaian komprehensif penyelesaian termaju.

Gambar yang dilampirkan bersama pengumuman ini boleh didapati di - https://drive.google.com/drive/folders/1AZcrwz8G6Ii4AveB6WDOrHozAgvx7-QY?usp=drive_link

Mengenai Veracio
Veracio menawarkan pelanggan perlombongan pelbagai penyelesaian yang menambah baik, mengautomasikan dan mengubah secara digital sains kompok bijih mereka dalam penerokaan, pentakrifan sumber dan pengeluaran. Memperjuangkan pendekatan moden melalui portfolio produk yang pelbagai Veracio menggabungkan sains dan teknologi bersama-sama dengan kebolehcapaian digital dengan menggunakan pengimbasan lanjutan, penderiaan dengan tadbir urus data yang mantap dan penggunaan AI untuk mempercepatkan membuat keputusan masa nyata dan meningkatkan kecekapan, keuntungan dan kelestarian dengan ketara merentas rantaian nilai. Untuk maklumat lanjut mengenai Veracio, sila lawati www.veracio.com.

Mengenai Granite
Granite ialah America’s Infrastructure Company™. Diperbadankan sejak 1922, Granite (NYSE: GVA) ialah antara syarikat pembinaan dan bahan binaan terbesar yang dipelbagaikan di Amerika Syarikat serta pembekal pembinaan awam rangkaian penuh. Tatakelakuan dan Nilai Teras Granite yang kukuh membimbing Syarikat dan pekerjanya untuk menegakkan piawaian etika tertinggi. Granite ialah peneraju industri dalam keselamatan dan firma yang memenangi anugerah dalam kualiti dan kelestarian. Untuk maklumat lanjut, lawati laman web Granite, graniteconstruction.com, dan berhubung dengan Granite di LinkedInXFacebook, dan Instagram.

Hubungan Media

Veracio        
Kamran Shaikh
Komunikasi PRA
kshaikh@pracommunications.com
Cell: +1 (778) 846-5406
IDS/Granite
Erin Kuhlman 831-768-4111
Pelabur
Wenjun Xu - 831-761-7861