לקוחות Quantexa השיגו החזר על השקעה בשיעור 228% עם הטבות של 34.8 מיליון דולר במחקר חדש על השפעה כלכלית כוללת

מחקר עצמאי מגלה 228% החזר על השקעה שלוש שנים לאחר יישום פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa


לונדון, Feb. 13, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

ארגונים זקוקים לבסיס נתונים מהימן כדי לאפשר החלטות אפקטיביות המאפשרות להם לפעול ביעילות, לתכנן את העתיד ולצמוח. עם זאת, ארגונים רבים ממשיכים להיאבק עם חוסר בנקודת מבט יחידה על הלקוחות, ברשומות משוכפלות, בתהליכים לא יעילים ותוצאות שאינן אפקטיביות.

כדי לקדם זאת פרסמה את Quantexa את The Total Economic Impact™, מחקר של הפלטפורמה לקבלת החלטות של Quantexa. המחקר מספק ניתוח בעל ערך עסקי שיכול לעזור לארגונים להבין את ההשפעה הפיננסית של ההשקעה בטכנולוגיה שלהם. Quantexa הזמינה את חברת הייעוץ Forrester לראיין שישה לקוחות בתפקידים מובילים הקשורים לנתונים במגזרי הבנקאות, הטלקום והמגזר הציבורי כדי לבחון את ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה והיתרונות האחרים שארגונים יכולים להשיג עם מודיעין לקבלת החלטות.

במקרה זה, המחקר מתאר בפירוט את היתרונות הכמותיים והאיכותיים, ההשפעות הפיננסיות הפוטנציאליות והסיכונים הנלווים ליישום פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa עבור ארגון מורכב המבוסס על הלקוחות המרואיינים.

הטבות הלקוח כוללות:

*החזר השקעה של 228% לשלוש שנים

*תקופת החזר פחות משמונה חודשים

*שווי נוכחי נקי מוערך של 34.8 מיליון דולר בהטבות ללקוחות במשך שלוש שנים

Quantexa

5 יתרונות עיקריים וכמה נחסך עם פלטפורמת מודיעין לקבלת ההחלטות של Quantexa

מנהל גלובלי בתחום איתור הפשיעה הפיננסית, ובייעוץ ללקוחות שירותים פיננסיים, הצהיר כי, "Quantexa מספקת לנו את היכולת למקר ולמזג נתונים באקו סיסטם גמיש ניתן להרחבה, והיא מספקת תצוגה רב-ממדית של הלקוח כמעט בזמן אמת. זה מאפשר לנו להשתמש במודל הזה כדי להפחית סיכונים, להקטין את התשתית והמשאבים האנושיים ולהפיק רווחים מנכסי נתונים".

למידע נוסף על ההשפעה הכלכלית הכוללת Economic Impact™  של פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa, הורידו את  המחקר המלא לשנת 2024.

אודות Quantexa

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, הפלטפורמה של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות, מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות.

Quantexa, שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-675 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם. לחברה משרדים בלונדון, דבלין, בריסל, מלאגה, איחוד האמירויות, ניו יורק, בוסטון, טורונטו, סידני, מלבורן וטוקיו.

למידע נוסף:
פניות בתקשורת

C: Stephanie Crisp, Fight or Flight
E
Quantexa@fightorflight
או

C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing
T: +1 609 502 6889

Eadamjaffe@quantexa.com
או
ERapidResponse@quantexa.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/70409264-cd05-40a7-b809-66bbe5ff8e7e