Curia ו-Carterra משתפות פעולה בסימפוזיון ביולוגי לקידום מחקר ביוטכנולוגי בצפון מערב האוקיינוס השקט


אולבני, ניו יורק וסולט לייק סיטי, May 10, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Curia (קוריה), חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, ו-Carterra Inc. (קרטרה), המובילה העולמית בגילוי נוגדנים ללא תווית בתפוקה גבוהה ותרופות למולקולות קטנות, הודיעו היום על שותפותם באירוח סימפוזיון ביולוגי עתיר נושאים המתוכנן ל-31 במאי במלון רזידנס אין במריוט בסיאטל, וושינגטון.

מטרת שיתוף הפעולה היא לקדם את המיקוד הביוטכנולוגי העולה באזור צפון מערב האוקיינוס השקט של ארה"ב וקנדה. הסימפוזיון יפגיש את כל רמות ההנהגה המדעית מקהילות הביוטק והפארמה.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם Carterra כדי לארגן את סימפוזיון גילוי הנוגדנים הזה, להפגיש את קהילת הביוטכנולוגיה של צפון מערב האוקיינוס השקט ולשתף את ההתקדמות האחרונה בגילוי נוגדנים", אמר סטיב לאווזולי (Steve Lavezoli), סגן נשיא לביולוגיה ב- Curia. "אנו גם מצפים לשתף את תהליכי העבודה האופטימליים, האיכותיים והמואצים שלנו לגילוי נוגדנים ראשונים לאדם. נוגדנים שהתגלו ו/או הונדסו באמצעות טכנולוגיית הפלטפורמה של Curia נמצאים במרפאה ויש לנו מעל 230 קמפיינים מוצלחים לגילוי נוגדנים שבוצעו עבור קהילת הביוטק".

מהירות, מומחיות מדעית ויעילות יכולות להתגבר על שיעורי השחיקה הגבוהים של גילוי מוקדם של נוגדנים ולהשיג אספקה ראשונה לשוק של תרופות חדשות. הסימפוזיון ידגיש את הפלטפורמה הטכנולוגית והשירותים המשולבים של Curia תוך התמקדות בפיתוח יכולות מעבדה משופרות ליצירת נוגדנים וסינון תאי B בודדים בתפוקה גבוהה. השילוב של ריצוף הדור הבא (NGS) וייצור רקומביננטי מהיר של מיליגרם לגרם כמויות של נוגדן חד-שבטי מטוהר (mAb) מאיץ משמעותית את זיהוי הלידים המועמדים לפיתוח.

מאז 2017, Carterra מוכרת את הביוסנסור החזק שלה LSA®בתפוקה גבוהה כדי לנתח ולאפיין נוגדנים באמצעות תהודה פלסמון פני השטח (SPR). עם השקת פלטפורמת LSAXT שלה בשנה שעברה, Carterra מציעה כעת מוצרים שיכולים לבצע ניתוח מולקולות קטנות, כמו גם גילוי נוגדנים. פלטפורמת LSA תוארה במספר מאמרים שעברו ביקורת עמיתים ב- Science, Nature ו- Cell, המפרטים את דרכם של טיפולים מרובים הנכנסים לניסויים קליניים. בסימפוזיון, מספר מדענים מובילים בתחום הביופארמה יחלקו את תובנותיהם לגבי תחומי גילוי התרופות הספציפיים שלהם וידגישו את ההשפעה הטרנספורמטיבית של שילוב טכנולוגיית HT-SPR, AI/ML וטכנולוגיות חדשות אחרות.

"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם Curia בסימפוזיון שלנו. סימפוזיונים של Carterra הם אירועים מדעיים שאנו מארחים מדי שנה ברחבי ארה"ב ואירופה", אמר כריס מ. סילבה (Chris M. Silva), סגן נשיא לשיווק ומוצר ב- Carterra. "סימפוזיונים אלה עוזרים לנו לשתף את ההתקדמות הטכנולוגית העדכנית ביותר ונתונים חשובים שנוצרו מתהליכי העבודה של מדענים המשתמשים בפלטפורמות נטולות התוויות של Carterra. ההגעה לצפון מערב האוקיינוס השקט היא הזדמנות ליצור הבנה עמוקה יותר של הטכנולוגיה בתחום הפארמה והביוטכנולוגיה באזור זה".

לחצו כאן לאישור הגעה לאירוע. יש להירשם מאחר ומספר המקומות מוגבל.

אודות Curia

Curia הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים (CDMO) עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, רשת משולבת של 27 אתרים גלובליים ויותר מ-3,500 עובדים המשתפים פעולה עם לקוחות ביו-פרמצבטיקה כדי להביא טיפולים משני חיים לשוק. היצע המוצרים הביולוגיים והמולקולות הקטנות שלנו משתרע בזכות חשיפה באמצעות מסחור, עם יכולות רגולטוריות ואנליטיות משולבות. המומחים המדעיים והמתקנים המתקדמים שלנו מספקים את החוויה הטובה מסוגה בייצור חומרים תרופתיים ומוצרי תרופות. מסקרנות לריפוי, אנו מספקים כל צעד כדי לשפר את חיי המטופלים. בקרו אותנו בכתובת curiaglobal.com.

אודות Carterra, Inc.

Carterra, Inc.היא חברה בבעלות פרטית. טכנולוגיית HT-SPR שלה מספקת ללקוחות גילוי תרופות במולקולות גדולות ובמולקולות קטנות תפוקת סינון ואפיון ופונקציונליות המתרחבת עם יישומים ברמת האומיקס, ומעבה חודשים של עבודה לימים. הפתרונות שלנו אפשרו טיפולים רבים ומחקר פורץ דרך וסייעו לחוקרים אקדמיים ותרגומיים ולחברות ביו-פרמצבטיות בתחומי האונקולוגיה, האימונולוגיה, מדעי המוח ועוד.  Carterra ממוקמת בסולט לייק סיטי, יוטה, ויש לה מרכזי חוויית לקוח בסן פרנסיסקו, סולט לייק סיטי, בוסטון, מנצ'סטר, אנגליה ומינכן, גרמניה. מוצרי Carterra זמינים באסיה-פסיפיק ובאוקיאניה באמצעות המפיץ הבלעדי שלנו, Revvity. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.carterra-bio.com או צרו איתנו קשר ב- LinkedIn או X (Twitter).

למידע נוסף:

Curia Contact Information:Viana Bhagan+1 518 512 2111corporatecommunications@CuriaGlobal.com

Carterra Media Contact:Cheri Salazar(408) 594-9400csalazar@carterra-bio.com 

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/020a0a28-86f0-4f6c-96f2-0eaa01c82784

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769