AI-Media Sedia untuk Mempamerkan Penyelesaian Pengkapsyenan Terkini di Ekspo Broadcast Asia 2024


SINGAPURA, May 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- AI-Media, peneraju dunia dalam penyelesaian kapsyen dikuasakan AI, mengumumkan penyertaannya dalam Ekspo Broadcast Asia 2024, yang diadakan dari 29 hingga 31 Mei di Ekspo Singapura. Di Reruai #5L3-3, AI-Media akan mendedahkan kemajuan terkininya dalam teknologi kapsyen penyiaran yang direka khusus untuk merevolusikan industri.

Di reruai AI-Media, pelawat akan berpeluang untuk meneroka pelbagai produk terkini, termasuk penyelesaian kapsyen automatik AI-Media, LEXI, dan LEXI Recorded yang baru dilancarkan. Reruai ini akan menampilkan stesen demonstrasi langsung bagi kedua-dua LEXI dan LEXI Recorded yang membolehkan hadirin melihat penyelesaian ini berfungsi. Inovasi ini menyerlahkan komitmen AI-Media untuk menyampaikan penyelesaian terobosan dan termaju dalam teknologi penyiaran.

Penyelesaian LEXI dan LEXI Viewer AI-Media akan dipamerkan sepanjang acara di pentas Broadcast Asia di Dewan 6 di lokasi itu. AI-Media akan pengkapsyenan semua sesi yang berlangsung secara langsung di atas pentas, menunjukkan penyelesaian kapsyen termaju kami dalam masa nyata dan menyerlahkan keupayaan termaju mereka.

Komitmen AI-Media terhadap Inovasi

Ekspo Asia Siaran 2024 menyediakan platform penting untuk kami mempamerkan inovasi kami yang terkini dalam teknologi pengkapsyenan," ujar James Ward, Ketua Pegawai Jualan di AI-Media. "Kami berharap untuk menunjukkan cara penyelesaian AI-Media, termasuk penyelesaian pengkapsyenan dan terjemahan AI termaju kami, LEXI, boleh merevolusikan industri penyiaran, menetapkan piawaian baharu dalam kecekapan dan kebolehcapaian."

Hadir di reruai tersebut ialah ahli penting pasukan AI-Media APAC termasuk Declan Gallagher, Pengurus Besar; Gordon Chua, Pengurus Pembangunan Perniagaan; dan Rob Waller, Jualan Teknikal. Dengan pengalaman yang luas dalam industri penyiaran, mereka semua akan sedia untuk mesyuarat yang diperibadikan bagi membincangkan cara penyelesaian AI-Media boleh memanfaatkan pelbagai keperluan penyiaran.

Terokai penyelesaian kapsyen terkemuka dunia oleh AI-Media:

LEXI - Penyelesaian Kapsyen Dikuasakan AI Terkemuka

LEXI berdiri di barisan hadapan dalam kapsyen yang dikuasakan AI, menyampaikan ketepatan yang tiada tandingan dan ciri inovatif untuk TV, penstriman, mesyuarat dan acara langsung. Buat pertama kalinya, pada bulan Februari 2024, AI-Media dapat mendedahkan data inovatif yang mempamerkan keunggulan produk kapsyen AI mereka, LEXI, berbanding aliran kerja manusia tradisional. Dengan keupayaan termaju seperti pengenalan pembesar suara dan peletakan kapsyen pintar, hadirin boleh menyaksikan prestasi LEXI melalui demonstrasi langsung di Reruai #5L3-3.

LEXI Recorded - Merevolusikan Kapsyen untuk Kandungan VOD

LEXI Recorded yang baru dilancarkan menawarkan masa pemulihan yang cepat untuk kandungan rakaman sensitif masa. Menggunakan automasi dikuasakan AI, penyelesaian ini memperkemas proses pengkapsyenan, membolehkan profesional media, pencipta kandungan dan penyiar menyampaikan kandungan yang boleh diakses dengan kelajuan dan ketepatan yang luar biasa.

Pengekod SDI dan IP

AI-Media menyediakan rangkaian komprehensif bagi pengekod kapsyen SDI dan IP, seperti versi HD492 (Encoder Pro) dan ALTA MPEG – TS dan 2110, dikuasakan oleh teknologi EEG termaju. Pengekod ini memenuhi keperluan kapsyen yang pelbagai dan disepadukan dengan lancar dengan penyelesaian berkuasa AI utama AI-Media, LEXI, memastikan ketepatan dan kecekapan yang tiada tandingan.

Alami sendiri penyelesaian kapsyen termaju AI-Media di Ekspo Broadcast Asia 2024. Daripada pengekod SDI kepada LEXI yang inovatif, LEXI Recorded, LEXI DR dan banyak lagi, AI-Media terus menetapkan piawaian baharu dalam teknologi pengkapsyenan. Lawati kami di Reruai #5L3-3 untuk meneroka kemajuan ini dan menjadualkan mesyuarat yang diperibadikan dengan pasukan kami.

Tempah mesyuarat di sini: Calendly
Daftar untuk acara di sini: Pendaftaran Asia Tech x Singapore

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang AI-Media dan penyelesaian pengkapsyenan inovatifnya, lawati:

AI-Media: AI-Media: Teknologi & Penyelesaian Pengkapsyenan Dikuasakan AI

LEXI : https://www.ai-media.tv/our-products/lexi-ai-powered-captioning-tool-kit/lexi-asr/

LEXI Direkodkan: https://www.ai-media.tv/our-products/lexi-ai-powered-captioning-tool-kit/lexi-recorded/

Perihal AI-Media

Ditubuhkan di Australia pada tahun 2003, AI-Media ialah sebuah syarikat teknologi perintis yang mengkhusus dalam penyelesaian aliran kerja kapsyen yang inovatif. Sebagai peneraju global, AI-Media menyediakan teknologi serta penyelesaian kapsyen dan terjemahan yang dikuasakan AI berkualiti tinggi secara langsung dan dirakam kepada pelbagai pelanggan dan pasaran di seluruh dunia. Buat pertama kalinya, pada bulan Februari 2024, AI-Media dapat mendedahkan data inovatif yang mempamerkan keunggulan produk kapsyen AI mereka, LEXI, berbanding aliran kerja manusia tradisional. Pencapaian ini mengukuhkan lagi kedudukan AI-Media sebagai peneraju teknologi AI yang terulung dalam penyelesaian aliran kerja kapsyen secara langsung dan dirakam. Dengan komitmen untuk menggunakan pengalaman industri kami yang mendalam dan teknologi AI yang canggih untuk mencipta penyelesaian yang memperkemas dan memudahkan proses, AI-Media memperkasakan penyiar terkemuka, perusahaan dan agensi kerajaan di seluruh dunia untuk memastikan kebolehcapaian dan keterangkuman yang lancar dalam kandungan mereka. Ai-Media (ASX: AIM) memulakan perdagangan di ASX pada 15 September 2020.  

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5c4e5111-d406-4194-a13c-03f80ce8ff74

 

Coordonnées