MetaHomes Meraikan Seni dan Inovasi bersama Artis Lukisan Cahaya Terkenal di Dunia, Roy Wang


MetaHomes

DUBAI, Emiriah Arab Bersatu, May 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Pada 18 Mei 2024, MetaHomes diberi penghormatan untuk mengambil bahagian dalam acara penciptaan lukisan cahaya berskala besar "Naga Cina", yang dihoskan oleh artis lukisan cahaya terkenal di dunia Roy Wang, di Dubai. Kerjasama ini menambahkan sentuhan budaya Cina kepada landskap seni Dubai yang meriah, mengukuhkan lagi komitmen MetaHomes terhadap integrasi dan inovasi budaya.

Para eksekutif ternama MetaHomes hadir untuk menyaksikan penciptaan lukisan cahaya yang menakjubkan dan terlibat dalam pertukaran mendalam bersama Roy Wang dengan mengambil bahagian secara aktif dalam sesi lukisan cahaya. Acara ini menekankan komitmen MetaHomes untuk mencipta budaya unik dan pengalaman perkhidmatan kehidupan berkualiti tinggi untuk penggunanya. Kerjasama dengan Roy Wang, seorang tokoh dalam dunia seni, bukan sahaja memperkenalkan elemen budaya baharu kepada MetaHomes tetapi juga memperkaya aktiviti seni Dubai yang meriah.

MetaHomes menyerlahkan ciri platformnya yang inovatif, termasuk kecerdasan buatan (AI) dan sistem dikuasakan Realiti maya. Penting kepada identiti jenama syarikat ialah Kylin, maskot AI budaya yang dibangunkan dengan teliti. Sebagai duta jenama MetaHomes, Kylin mencerminkan imej syarikat sambil mendapat inspirasi daripada warisan budaya tradisional Cina yang kaya. Maskot ini berfungsi sebagai panduan mesra pengguna, memperkasakan pelanggan untuk membuat keputusan hartanah termaklum dan dengan kos yang efektif. Melalui pendekatan ini, MetaHomes berusaha untuk bukan sahaja menawarkan penyelesaian teknologi termaju tetapi juga memupuk pengalaman pengguna yang mesra dan mudah didekati. Terutamanya, Kylin melengkapi kerja lukisan cahaya "Naga Cina" Roy Wang dengan menyuntik kehidupan baharu ke dalam pertukaran budaya Dubai dan melambangkan pendekatan inovatif MetaHomes terhadap penyelesaian hartanah.

Jerry Wu, Ketua Pegawai Eksekutif MetaHomes, mengulas mengenai acara itu, "Bekerjasama dengan Roy Wang adalah peluang yang luar biasa untuk MetaHomes. Visi artistiknya dan inovasi teknologi kami, bersama-sama mencipta gabungan unik seni dan hartanah. Perkongsian ini mencerminkan komitmen berterusan kami terhadap pengayaan budaya serta kemajuan teknologi."

Encik Wang turut berkongsi pendapatnya tentang kerjasama itu, dengan berkata, "Menyertai acara ini bersama MetaHomes merupakan suatu pengalaman yang luar biasa. Watak berbilang budaya Dubai yang unik memberikan latar belakang yang ideal untuk inovasi artistik dan saya teruja untuk melihat bagaimana usaha gabungan kami akan meningkatkan landskap hartanah di sini."

Roy Wang, seorang kenamaan dalam bidangnya, sangat diraikan atas sumbangannya kepada persada seni global. Beliau memperkenalkan Seni Media Baharu lukisan cahaya ke China pada tahun 2015. Pencapaian artistik Wang telah memberikannya Visa Emas 10 tahun yang berprestij daripada kerajaan UAE, penghormatan yang dikhaskan untuk penyumbang budaya dan seni yang penting. Beliau memegang anugerah sebagai artis Cina pertama yang disyorkan oleh Kementerian Kebudayaan Dubai UAE dan berkhidmat sebagai Presiden Pertubuhan Pendidikan, Saintifik dan Kebudayaan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu, Institut Seni Kumpulan Greece IAA di China. Selain itu, Wang ialah wakil Perikatan Lukisan Cahaya Dunia di China, menjadikannya anggota Cina pertama dalam organisasi yang dihormati ini.

Funui Donard

donardfunui@metahomes.net

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini boleh didapati di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/39fb6314-8c29-452a-a272-258f53b27796