Vedr.: Ordinær generalforsamling mandag den 6. maj 2002 .

Det kan oplyses, at den af formanden på generalforsamlingen afgivne beretning blev taget til efterretning.

Beretningen indeholdt de oplysninger, der allerede er tilgået Fondsbørsen med vores elektroniske årsrapport 2001 den 19. marts 2002 og selskabets trykte årsrapport for 2001,
som blev bragt den 8. april 2002.

Direktør John Gath var på valg og blev genvalgt.

Direktør Preben Schou var på valg og blev genvalgt.

Kaj Fauerskov Sørensen var på valg som bestyrelsessuppleant og blev genvalgt.

Revisionsfirmaet KPMG C. Jespersen og Statsautoriseret Revisionsaktieselskab Grant Thornton blev genvalgt.

Bestyrelsens foreslåede udbytte på 4,75 kr. pr. 20 kr. aktie blev godkendt.

Bestyrelsen blev bemyndiget til i tiden indtil den 6. november 2003 inden for i alt 10% af selskabets aktiekapital at lade selskabet erhverve selskabets egne aktier til den på
erhvervelsestidspunktet gældende børskurs med en afvigelse på indtil 10%.

På et efterfølgende bestyrelsesmøde konstituerede bestyrelsen sig med direktør Mogens Petersen som formand og direktør John Gath som næstformand. Produktionschef Harry Nielsen, laboratorieassistent Svend Wind og pakkeoperatør Vagn C. Brink var på valg som medarbejdernes repræsentanter i bestyrelsen. Produktionschef Harry Nielsen og laboratorieassistent Svend Wind blev genvalgt. Pakkeoperatør Vagn C. Brink udtrådte af bestyrelsen, og miljøkoordinator Jacob S. Nyborg blev indvalgt som ny medarbejderrepræsentant i bestyrelsen.

BRØDRENE HARTMANN A/S

Mogens Petersen                    Asger Domino
Formand f. bestyrelsen            Adm. direktør

Denne pressemeddelelse kan downloades her:

Pressemeddelelse (PDF)