Benoeming bij Van Lanschot

Mevrouw Nagel is in haar nieuwe functie verantwoordelijk voor Client Services, kwaliteit en opleidingen van Integraal Advies en diverse interne en externe projecten. Zij rapporteert aan mr C.W.J. (Carlos) van der Linden, directeur kantoren Nederland. Vanuit haar vorige functie zal zij leiding blijven geven aan de afdeling Financiële Planning en de Adviesgroep Familiebedrijven. Mevrouw Nagel werkt sinds 1986 bij Van Lanschot.

(foto) Mevrouw mr T.L. Nagel, adjunct-directeur Kantoren Nederland (foto vrij van copyright: Ben Balster, Arnhem. De foto wordt u per e-mail toegestuurd of kan worden opgevraagd. Telefoon 0297 - 566 883).

's-Hertogenbosch, 17 juni 2002

F. van Lanschot Bankiers NV is de oudste onafhankelijke bank van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737. De bank richt zich op een drietal doelgroepen: de vermogende particulier, het middelgrote (familie)bedrijf en de institutionele belegger. Van Lanschot staat voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, waarin integrale advisering, persoonlijke service en maatwerk centraal staan. Van Lanschot NV is genoteerd aan de Euronext Amsterdam Stock Market.