Eurocommercial Properties N.V. maakt percentage uitkering bonuscertificaten bekend

Eurocommercial Properties N.V. ("de Vennootschap") biedt de houders van certificaten van tien gewone aandelen wederom een volledig keuzedividend. De Vennootschap maakt vandaag bekend dat het percentage voor de uitkering in certificaten van aandelen afgerond 6,67% bedraagt. Dit houdt in dat de certificaathouders, die kiezen voor bonuscertificaten ten laste van de agioreserve, per 15 (vijftien) certificaten 1 (één) nieuw certificaat kunnen verkrijgen in plaats van een voorgesteld dividend in contanten van € 1,40 per certificaat van tien aandelen. De bonuscertificaten en de bestaande certificaten zijn gelijkelijk gerechtigd met betrekking tot het boekjaar 2002/2003. Certificaathouders kunnen hun keuze bekendmaken tot en met 22 november 2002. Als op die datum nog geen melding is ontvangen, zal een dividend in contanten worden uitgekeerd. Betaalbaarstelling is op 29 november 2002. Het dividendvoorstel zal worden behandeld in de Algemene Vergadering van Aandeelhouders te houden op 5 november 2002.