Nokia tuo operaattoreille uusia matkapuhelinverkon pyörittämiseen suunnattuja palveluita

Nokia julkistaa tänään uusia operaattoreille tarkoitettuja palveluita TeleManagement World -konferensissa Dallasissa. Nokialle on tärkeää, että se pystyy tarjoamaan operaattoriasiakkailleen ensiluokkaisia verkon operointiin sekä palvelunhallintaan suunnattuja palveluita. Kaiken kaikkiaan operaattoripalvelut ovat yli neljännes Nokia Networksin vuosittaisesta liikevaihdosta.

Nyt julkistettavat palvelut - operointiprosessien arviointipalvelu, verkonoperoinnin starttipaketti ja palvelunhallinnan kehityspalvelu - tarjoavat operaattoreille uusia tapoja, joilla he voivat parantaa verkonoperoinnin tehokkuutta. Näiden palveluiden avulla operaattorit voivat tuoda matkapuhelinasiakkailleen uusia, laadukkaampia palveluita entistä nopeammin ja kustannustehokkaammin.

Lisäksi Nokia esittelee konferenssissa monitoimittajaympäristöön tarkoitetun Nokia NetActTM Reporter - raportointityökalun. Monitoimittajaympäristön hallinta on yksi Nokian vahvuuksista tässä liiketoiminnassa.

Nokian Operations Solutions -yksikkö auttaa operaattoreita samaan enemmän irti matkapuhelinverkoistaan ja -palveluistaan. Nokian kokonaisratkaisuissa yhdistyy Nokia NetActTM palvelu- ja verkonhallintajärjestelmä sekä erityyppiset optimointi-, operointi- ja konsultointipalvelut.

Lisätietoja lehdistölle:

Nokia Networks