Kemira: Hallituksen valiokuntien kokoonpano

(Lehdistötiedote)

Kemira Oyj:n hallitus on kokouksessaan valinnut keskuudestaan tarkastus- sekä nimitys- ja palkitsemisvaliokuntien jäsenet.

Hallituksen tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Juha Laaksonen, Jarmo Väisänen ja Kaija Pehu-Lehtonen. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajana toimii Juha Laaksonen.

Hallituksen nimitys- ja palkitsemisvaliokuntaan kuuluvat Pekka Paasikivi, Jukka Viinanen ja Ove Mattsson. Valiokunnan puheenjohtajana toimii Pekka Paasikivi.

Lisätietoja:

Kemira Oyj
Jukka Hakkila, Lakiasiainjohtaja
GSM 040 544 2303

Timo Leppä, Viestintäjohtaja
GSM 050 301 6800

Kemiran tavoitteena on olla toimialoillaan johtava maailmanlaajuinen kemianyhtiö, jonka liiketoiminnoilla on ainutlaatuinen kilpailuasema valituissa asiakassegmenteissä. Kemiran neljä liiketoiminta-aluetta: Kemira Pulp&Paper, Kemira Water, Kemira Specialty ja Kemira Coatings tarjoavat asiakkailleen kokonaisratkaisuja, osaamista ja korkealaatuisia tuotteita. Kemira palvelee sellu- ja paperiteollisuudessa, vedenpuhdistuksessa, maalaamisessa ja kemianteollisuudessa.
Vuonna 2007 Kemiran liikevaihto oli noin 2,8 miljardia euroa ja henkilömäärä 10 000. Kemira toimii 40 maassa.

Kemira Hallituksen valiokuntien kokoonpano Kemira Members of the Board Committees