CORRECTION: Østjydsk Bank A/S - fortegningsemission - optagelse til handel og officiel notering af tegningsretter

RETTELSE – af midlertidig ISIN

Østjydsk Bank A/S – fortegningsemission - optagelse til handel og officiel notering af tegningsretter

Tegningsretter i Østjydsk Bank A/S vil blive optaget til handel og officiel notering på NASDAQ OMX Copenhagen med virkning fra den 26. april 2011. Fra og med samme dag handles ISIN DK0010017607 (OJBA) eksklusiv ret til tegningsretter.

ISIN: DK0060295236
Navn: Østjydsk Bank, T-ret
Tegningsforhold: 3:1, således at 3 eksisterende aktier af nominelt 100 kr. giver ret til tegning af 1 ny aktie af nominelt 100 kr.
Handel med tegningsretter (begge dage incl.): 26. april 2011 til den 9. maj 2011
Orderbook ID: 81831
Short name: OJBA T

Østjysk Bank foretager et udbud af op til 240.000 stk. nye aktier til kurs 250 kr. pr. aktie med fortegningsret for eksisterende aktionærer. Tegningsperioden løber fra den 29. april 2010 til den

12. maj 2011, begge dage inkl.

Bemærk:

Tegning af de nye aktier sker i en midlertidig ISIN (DK0060295152), som ikke vil blive handlet særskilt på NASDAQ OMX Copenhagen A/S. Optagelse til handel og officiel notering af de nye aktier vil ske direkte i ISIN for de eksisterende aktier (DK0010017607), efter registrering af de nye aktier i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Ændringen forventes gennemført i børsens systemer med virkning fra den 26. maj 2011.

Vi henviser i øvrigt til det offentliggjorte prospekt og offentliggjorte meddelelser fra selskabet.

For yderligere information kontakt: Jeppe Møller Nielsen, Surveillance, tlf. 33 93 33 66

stjydsk Bank - T-retter - DK RETTELSE.pdf