Ombytning af konvertible gældsbreve for i alt nominelt kr. 20.000.000

OMX Nordic Exchange Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse nr. 7/2011

4. august 2011

Ved beslutning af 31. juli 2011 har bestyrelsen i henhold til vedtægternes § 2d besluttet at ombytte eksisterende konvertible gældsbreve ved udstedelse af nye konvertible gældsbreve for i alt nominelt kr. 20.000.000, hvoraf kr. 2.000.000 er tegnet af Glumsø Invest ApS, kr. 3.000.000 er tegnet af N & V Holding ApS og kr. 15.000.000 er tegnet af Den Professionelle Forening LD.

Konverteringskursen er fastsat til kurs 13,2 pr. aktie à nominelt 10 kr., hvilket svarer til den vægtede gennemsnitskurs af alle handler i selskabets aktier på NASDAQ OMX Copenhagen A/S over tre handelsdage forud for udstedelsesdatoen.

Beslutning om ombytning og udstedelse af konvertible gældsbreve er optaget i vedtægternes § 2.d.1., og gældsbrevene er optaget som bilag 2.d.1 til vedtægterne. Beslutningen og de ajourførte vedtægter er dags dato registreret hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.

De konvertible gældsbreve giver långiverne ret til at konvertere deres fordringer til aktier i selskabet uden fortegningsret for selskabets øvrige aktionærer, dog at konvertering af de konvertible gældsbreve, der ikke er frit omsættelige, ikke kan udgøre mere end 9,9% af selskabets samlede aktiekapital på konverteringstidspunktet.

Erria A/S

Henrik N. Andersen