Selskabsmeddelelse om registrering af kapitalnedsættelse og -forhøjelse

Den 28. september 2011

Selskabsmeddelelse nr. 66/2011

DK Company A/S

La Cours Vej 6

7430 Ikast, Danmark

CVR nr.: 24 43 11 18

E-mail: info@dkcompany.dk

Website: www.dkcompany.dk

Selskabsmeddelelse - om registrering af kapitalnedsættelse og forhøjelse

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 65/2011 referat af generalforsamling af 27. september 2011 kan det herved meddeles:

• at selskabet i dag ved registrering i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen er trådt ud af likvidation
  • at kapitalnedsættelsen fra DKK 35.500.000 til DKK 1.199.900 gennem en reduktion af styk størrelsen på Selskabets aktier fra DKK 1,0000 pr. stk. til DKK 0,0338 pr. stk. i dag er registreret i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
  • at DKC Holding 2011 A/S (tidligere DK Company A/S) har tegnet den vedtagende kapitalforhøjelse på nom. DKK 59.995.000, ved tegning af 1.775.000.000 stk. nye aktier à nominelt DKK 0,0338, mod apportindskud af aktiver, og at kapitalforhøjelsen i dag er registreret i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
  • at selskabets ændring af navn fra Holdingselskabet af 1958 A/S til DK Company A/S i dag er registreret i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.

Kapitalforhøjelsen er et led i aftalen offentliggjort ved selskabsmeddelelse nr. 38/2011 af 8. maj 2011 og uddybet ved selskabsmeddelelse nr. 47/2011 af 27. maj 2011, hvor DKC Holding 2011 A/S indskyder hele sin virksomhed i selskabet mod udstedelse af et gældsbrev og udstedelse af aktier svarende til nom. DKK 59.995.000.

Efter registrering af kapitalnedsættelsen og kapitalforhøjelsen udgør selskabets aktiekapital nom. DKK 61.194.900 fordelt på 1.810.500.000 à nominelt DKK 0,0338. Hver aktie à nominelt DKK 0,0338 giver ret til en stemme på selskabets generalforsamlinger.

De nye aktier udstedes i den midlertidige ISIN kode DK0060358414, der ikke er søgt optaget til handel.

Som følge af kapitalnedsættelsen og kapitalforhøjelsen opfylder selskabet ikke NASDAQ OMX Copenhagen krav vedrørende aktiernes spredning i offentligheden. Med henblik på at opfylde NASDAQ OMX Copenhagen’s krav vedrørende spredning i offentligheden agter selskabet sammen med DKC Holding 2011 A/S at gennemføre et udbud af nye og/eller eksisterende aktier inden udgangen af februar 2012.

NASDAQ OMX Copenhagen har oplyst, at såfremt kravet til spredning i offentligheden ikke er opfyldt senest ved udgangen af februar 2012, vil NASDAQ OMX Copenhagen foretage en vurdering af selskabets fortsatte optagelse til handel og notering. Såfremt NASDAQ OMX Copenhagen finder det nødvendigt at afnotere selskabet, hvorved Selskabet vil blive slettet fra handlen på NASDAQ OMX Copenhagen, har DKC Holding 2011 A/S meddelt, at DKC Holding 2011 A/S vil iværksætte tvangsindløsning af øvrige aktionærers aktier i selskabet i henhold til selskabslovens regler.

Jens Poulsen

Administrerende direktør