NEO INDUSTRIAL TEKEE 6,4 MILJOONAN ALASKIRJAUKSEN FINNDOMON OSAKKEISTA

NEO INDUSTRIAL OYJ             PÖRSSITIEDOTE           28.6.2012       klo 13.30

Neo Industrial tekee omistusosuudestaan noin 6,4 miljoonan alaskirjauksen vuoden 2012 Q2:n tulokseensa. Alaskirjauksen jälkeen Finndomolla ei ole arvoa Neo Industrialin taseessa.Samassa yhteydessä luovutaan Pientaloteollisuus-toimialasta.

Yrityssaneerauksessa olevan Finndomon maksuvalmius ei ole parantunut kaikista kustannussäästötoimista ja liiketoiminnan keskittämistoimenpiteistä huolimatta. Finndomon Sonkajärven tehtaan liiketoiminta on myyty Omatalo Oy:lle.

Omatalolla on hyvä tilauskanta ja yli 100 työntekijää Sonkajärvellä.

Finndomo Oy jatkaa ratkaisun etsimistä mm. Hartolan talotehtaan ja Haukiputaan Ikkunatehtaiden osalta.

Neo Industrial Oyj

Markku E. Rentto

Lisätietoja:
Markku E. Rentto, toimitusjohtaja, puh. 0207 209 191

www.neoindustrial

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin. Yhtiön tavoitteena on kehittää ostettuja yrityksiä aktiivisella omistajuudella ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä päämarkkinalla. Neo Industrialin toimialat ovat Kaapeli, Viskoosikuidut ja Pientaloteollisuus.