Cramo lunastaa takaisin 50 miljoonan euron hybridilainan

Vantaa, Suomi, 2013-03-26 17:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Cramo Oyj    Pörssitiedote 26.3.2013, klo 18.30

Cramo lunastaa takaisin 50 miljoonan euron hybridilainan

Cramo Oyj lunastaa takaisin 50 miljoonan euron suuruisen hybridilainan (oman pääoman ehtoinen joukkovelkakirjalaina), joka laskettiin liikkeeseen 29.4.2009.

Laina lunastetaan takaisin ehtojensa mukaisesti 29.4.2013.

”Vahvistettuaan merkittävästi tasettaan vuosina 2009-2012 vahvan operatiivisen kassavirran sekä keväällä 2011 toteutetun merkintäoikeusannin myötä, Cramolla on nyt vahva taloudellinen asema hybridilainan takaisin lunastamiseksi. Tämä on ollut myös alkuperäinen suunnitelma”, toteaa Cramon talous- ja rahoitusjohtaja Martti Ala-Härkönen.

CRAMO OYJ

Vesa Koivula

Lisätietoja:
Martti Ala-Härkönen, talous- ja rahoitusjohtaja, puh. +358 10 661 1270

JAKELU:
NASDAQ OMX Helsinki Oy
www.cramo.com

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 14 maassa lähes 380 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 550. Vuoden 2012 liikevaihto oli 690 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.cramo.com