Tricentis wordt een visionair genoemd in 'Magic Quadrant for Integrated Software Quality Suites' 2013 van Gartner

De testoplossingen voor bedrijfssoftware van de firma helpen Global 2000-bedrijven de kracht van software te gebruiken om business-innovatie te versnellen, inkomsten aan te drijven en klantenloyaliteit op te bouwen

PALO ALTO, CA--(Marketwired - Sep 10, 2013) - Tricentis, een wereldleider in testoplossingen voor bedrijfssoftware, kondigde vandaag aan dat het gepositioneerd werd als een visionair in 'Magic Quadrant for Integrated Software Quality Suites' 2013 van Gartner (1). Een volledig gratis exemplaar van het rapport is hier beschikbaar als download.

"Tricentis blijft", volgens Gartner, "de markt in succesvolle functionele automatisering leiden, met gebruikers die uiterst hoge percentages in automatiseringsdekking bereiken. Zijn hulpmiddelen voor testplanning zijn ook leidend in de markt, met een sterk test case design dat het aandrijven van een efficiënte testdekking ondersteunt. Test case design is het fundament van de toolset, dat niet alleen de test cases en automatisering aandrijft, maar ook de creatie van testgegevens die geschikt zijn voor de vereiste validaties."

"Erkend worden als een visionair bedrijf door Gartner bevestigt ons engagement om de markt van de automatisering van ondernemingssoftware te transformeren," zei Sandeep Johri, CEO, Tricentis. "Deze toewijding heeft concrete resultaten opgeleverd voor meer dan 400 mondiale klanten die vertrouwen op Tricentis als hun testing-oplossing om snel te vernieuwen en de hoogste kwaliteit van hun meest business-kritische toepassingen te garanderen. Deze transformatieve aanpak heeft onze klanten ook geholpen om ongekende niveaus van automatisering te bereiken, en tegelijk het bedrijfsrisico te minimaliseren en de operationele kosten te verlagen."

Terwijl software-aangedreven bedrijfsinnovatie en kwaliteit van de klantenervaringen nooit belangrijker zijn geweest, bezwijken de bestaande producten grotendeels onder het status quo van duur, complex en slecht aangepast aan de bedrijfsbehoeften. Tricentis' testoplossingen voor bedrijfssoftware automatiseren het proces tot 90 percent -- terwijl ze business-gerelateerde risico's minimaliseren. De unieke modelgebaseerde benadering van Tricentis stelt bedrijven in staat zich toe te spitsen op en voorrang te geven aan de meest kritische gebieden van een toepassing, om risico te beheren, en om systematisch het testen van software op één lijn te brengen met de bedrijfsbehoeften. Dit resulteert in verhoogde nauwkeurigheid en controle, met lagere kosten en behoeftes aan middelen. Bovendien heeft deze unieke benadering het voor Tricentis mogelijk gemaakt om organisaties te helpen om hun risicodekking te verdrievoudigen, de duur van de testuitvoering met meer dan 85 percent te verminderen, en testkosten voor meer dan de helft te verlagen.

Bijkomende bronnen

(1) Gartner "Magic Quadrant for Integrated Software Quality Suites" door Thomas E. Murphy en Nathan Wilson, 11 juli 2013

Over Tricentis
Tricentis levert toonaangevende testoplossingen voor bedrijfssoftware aan Global 2000-bedrijven om business-innovatie te versnellen in alle gemoedsrust. De unieke benadering van Tricentis software te testen, biedt bedrijven de mogelijkheid ongekende automatiseringsniveaus te bereiken en tegelijk de business-gerelateerde risico's te minimaliseren. De oplossingen van Tricentis stellen organisaties in staat om het testen van software systematisch op één lijn te brengen met de bedrijfsbehoeften, zodat ze technologieveranderingen bruikbaar kunnen maken terwijl ze kosten en efficiëntie optimaliseren. Onder de meer dan 400 klanten van het bedrijf zijn wereldwijde merken zoals Allianz, BMW, Deutsche Bank, HBO, Orange, Siemens, Southwest, Swiss Re en UBS. Tricentis heeft ook de hoogste graad van customer vernieuwing in de industrie, met meer dan 98 percent, en zijn industriebekroningen bevat de Best in Test 2013. Gartner erkent Tricentis als een visionair in de recente 'Magic Quadrant for Integrated Software Quality Suites' 2013. Tricentis is een snelgroeiend, privaat bedrijf, met kantoren in Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, de Verenigde Staten, Australië, en Singapore. Voor meer informatie, bezoek http://www.tricentis.com of volg ons op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Disclaimer
Gartner geeft geen goedkeuringen voor verkopers, producten of diensten die in zijn onderzoekpublicaties worden beschreven, en geeft geen advies aan gebruikers van technologie om slechts die verkopers met de hoogste classificaties te selecteren. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de oordelen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet als verklaringen over de feiten opgevat worden. Gartner wijst alle waarborgen, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van om het even welke garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel, af.

Contact informatie:

Brad Langley