Forslag om fusion af afdeling Etik Invest, Danske Obligationer

Investeringsforeningen Etik Invest

Med henvisning til fondsbørsmeddelelse af den 19. august d.å. har bestyrelsen for Investeringsforeningen Etik Invest på bestyrelsesmøde i foreningen den 28. august d. å. truffet beslutning om at fremsætte forslag på en ekstraordinær generalforsamling i foreningen, der vil blive indkaldt til afholdelse den 8. oktober 2014 om, at fusionere foreningens afdelinger samt efterfølgende afvikle foreningen.

For medlemmerne i afdeling Etik Invest, Danske Obligationer stilles der forslag om, at fusionere afdeling Danske Obligationer (ophørende afdeling) med afdeling Korte Obligationer (fortsættende afdeling) i Investeringsforeningen Lån & Spar Invest.

For en nærmere beskrivelse af bestyrelsens forslag om fusion af afdelingerne henvises til vedlagte fusionsplan og -redegørelse samt til foreningens hjemmeside www.etikinvest.dk, hvor dokumenter med tilhørende bilag kan downloades fra den 3. september 2014.

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling for medlemmerne i afdeling Danske Obligationer samt offentliggørelse af dagsorden og de fuldstændige forslag forventes at ske den 9. september 2014.

Henvendelser vedrørende denne selskabsmeddelelse bedes rettet til undertegnede på telefon 2070 4400.

Investeringsforeningen Etik Invest

Preben Stenkjær