Only available in Dutch and French

Mededeling betreffende de openstelling van een openbare aanbieding tot inschrijving op nieuwe aandelen met voorkeurrechten (met toepassing van artikel 593 van het Wetboek van vennootschappen)

Wereldhave Belgium Comm. VA publiceert deze mededeling overeenkomstig artikel 593 van het Wetboek van vennootschappen. Deze mededeling wordt gedaan onder voorbehoud van goedkeuring van het prospectus door de Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten (FSMA) en van de beslissing van de Raad van Bestuur tot kapitaalverhoging. Deze mededeling vormt geen aanbod tot aankoop van, of inschrijving op, enige beleggingsinstrumenten.

Wereldhave Belgium Comm. VA meldt, onder voorbehoud van enerzijds de goedkeuring door de FSMA van het prospectus betreffende de verrichting, en anderzijds de beslissing van haar Raad van Bestuur die daartoe zal bijeenkomen op 23 januari 2015, dat Wereldhave Belgium Comm. VA in principe vanaf 27 januari 2015 (vanaf 08:00) tot en met 10 februari 2015 (tot 16:00) een openbare aanbieding tot inschrijving op nieuwe aandelen zal doen, met voorkeurrecht voor de bestaande aandeelhouders.

Het voorkeurrecht wordt vertegenwoordigd door coupon nr. 18 van de bestaande aandelen van Wereldhave Belgium Comm. VA. De aandeelhouders die hun aandelen in nominatieve vorm bezitten, zullen van Wereldhave Belgium Comm. VA een mededeling ontvangen met informatie over hun aantal voorkeurrechten en over de te volgen procedure om hun voorkeurrechten uit te oefenen of te verhandelen. De aandeelhouders die aandelen bezitten op een effectenrekening, zullen in principe door hun financiële instelling worden geïnformeerd over de te volgen procedure om hun voorkeurrechten uit te oefenen of te verhandelen. Coupon nr. 18 zal op 26 januari 2015 worden onthecht (na sluiting van de beurs).

De voorkeurrechten en de nieuwe aandelen zullen worden genoteerd op Euronext Brussels.

De precieze voorwaarden van de aanbieding en de andere wettelijk verplichte informatie zal worden verduidelijkt in het prospectus.

Vilvoorde, 17 januari 2015

Voor bijkomende info: L. Plasman / E. De Landtsheer
+32 2 732 19 00
investor.relations@wereldhavebelgium.com

____________________
Deze mededeling vormt geen aanbod van effecten in de Verenigde Staten of in eender welk land. De effecten mogen niet aangeboden, noch verkocht worden in de Verenigde Staten zonder registratie of vrijstelling van registratie overeenkomstig de U.S. Securities Act van 1933 en haar wijzigingen. De Vennootschap heeft niet de intentie om het aanbod volledig of gedeeltelijk te registreren in de Verenigde Staten, en evenmin om een openbaar beroep te doen op het spaarwezen in enig land buiten België.

Avis relatif à l'ouverture d'une offre publique de souscription d'actions nouvelles avec droits de préférence (en application de l'article 593 du Code des Sociétés)

Wereldhave Belgium SCA publie cet avis conformément à l'article 593 du Code des Sociétés. Cet avis est subordonné à l'approbation du prospectus par l'Autorité des Services et Marchés Financiers (FSMA) et à la décision d'augmentation de capital par le Conseil d'Administration. Cet avis ne constitue pas une offre d'achat ou de souscription de quelque produit d'investissement que ce soit.

Wereldhave Belgium SCA annonce que, sous réserve d'une part de l'approbation par la FSMA du prospectus portant sur cette opération et, d'autre part, de la décision du Conseil d'Administration qui se réunira le 23 janvier 2015, Wereldhave Belgium SCA lancera une offre publique en souscription d'actions nouvelles avec droits préférentiels pour les actionnaires existants en principe à partir du 27 janvier 2015 (à partir de 8 heures) jusqu'au 10 février 2015 (jusqu'à 16 heures).

Le droit préférentiel de souscription est représenté par le coupon nr. 18 des actions existantes de Wereldhave Belgium SCA. Les actionnaires qui détiennent des actions sous forme nominative recevront de Wereldhave Belgium SCA une communication contenant le nombre d'actions détenues et la procédure à suivre afin d'exercer ou céder leurs droits de préférence. Les actionnaires détenant des actions en compte titres seront informés en principe par leur institution financière de la procédure à suivre pour exercer ou céder leur droits de préférence. Le coupon n° 18 sera détaché le 26 janvier 2015 (après clôture de la bourse).

Les droits préférentiels et les nouvelles actions seront cotés sur Euronext Brussels.

Les conditions précises de cette offre et les autres informations légales obligatoires seront précisées dans le prospectus.

Vilvorde, le 17 janvier 2015

Pour plus de renseignements : L. Plasman / E. De Landtsheer
+32 2 732 19 00
investor.relations@wereldhavebelgium.com

____________________
Le présent communiqué ne constitue pas une offre de vente de titres aux États-Unis d'Amérique ou dans quelque autre pays que ce soit. Les titres ne peuvent pas être offerts ou vendus aux États-Unis d'Amérique sans être enregistrés ou sans disposer d'une exemption d'enregistrement en vertu dudit U.S. Securities Act de 1933. La Société n'a pas l'intention d'enregistrer, intégralement ou partiellement, son offre aux États-Unis d'Amérique, ni de lancer une offre publique en souscription d'actions dans d'autres pays que la Belgique.

Offre publique Openbare aanbieding