Referat af ordinær generalforsamling den 31. marts 2015

NASDAQ OMX Copenhagen A/S                                               31. marts 2015

Nikolaj Plads 6                                                                            Selskabsmeddelelse nr. 19

Nørresundby Banks ordinære generalforsamling 31. marts 2015

Vi skal hermed meddele, at bankens ordinære generalforsamling blev gennemført i henhold til dagsordenen i indkaldelsen til generalforsamlingen, der blev udsendt ved selskabsmeddelelse nr. 18 den 4. marts 2015, på bankens hjemmeside den 5. marts 2015 samt ved annoncering i Nordjyske og Jyllandsposten den 6. marts 2015.

1.  Bestyrelsesformand Mads Hvolby aflagde bestyrelsens beretning om bankens virksomhed i det forløbne år.

Bestyrelsens beretning blev taget til efterretning.

2.  Bankdirektør Andreas Rasmussen fremlagde årsrapport for 2014 til godkendelse.

Årsrapporten og bestyrelsens indstilling om anvendelse af overskud blev godkendt. Således overføres overskuddet på kr.

139.799.000 til næste år.

3.  Eventuelle forslag fra bestyrelse, repræsentantskab eller aktionærer.

Bestyrelsens forslag om en fusion mellem A/S Nørresundby Bank og Nordjyske Bank A/S med Nordjyske Bank A/S som det

fortsættende selskab, i overensstemmelse med den fælles fusionsplan af 1. marts 2015 blev vedtaget med den fornødne

majoritet.

Gennemførelsen af beslutningen om fusion var betinget af, at fusionen tillige blev vedtaget af generalforsamlingen i Nordjyske

Bank A/S samt opnåelse af godkendelse af fusionen fra Finanstilsynet i henhold til lov om finansiel virksomhed § 204.

4.  Ved valg af medlemmer til repræsentantskabet blev følgende genvalgt:

Henset til at ledelsen i A/S Nørresundby Bank og Nordjyske Bak A/S forud for købstilbuddets gennemførelse havde aftalt, at de

eksisterende repræsentantskaber i A/S Nørresundby Bank og Nordjyske Bank A/S skulle sammenlægges efter den foreslåede

fusion, blev det besluttet ikke nærmere at behandle valg af medlemmer på den ordinære generalforsamling.

5.  Til revisor genvalgtes:

• Beierholm, Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, Aalborg

Andreas Rasmussen                               Finn Øst Andersson