FastPassCorp A/S udsender delårsrapport for 1. halvår 2015.

FastPassCorp A/S har i første halvår af 2015 realiseret et overskud efter skat på kr. 270.000 - lidt under resultat for samme periode 2014.

Der har været en mindre nedgang i dækningsbidraget sammenlignet med sidste år. Selskabet vurderer at det primært skyldes en vis tilfældighed i tidspunkterne for ordreafgivelse og registrering af omsætning.

Udvidelse af partner aktiviteter i udlandet som eksempelvis Tyskland og Polen sker fortsat langsomt.

Den løbende drift - baseret på stabil indgang af nye ordrer og fastholdelse af bestående relationer - har imidlertid fungeret tilfredsstillende illustreret ved en positiv likviditetseffekt fra driften på 227.000. Med en debitor saldo på over 1,8 mio ser vi fortrøstningsfuldt på selskabets likviditetsposition.

Selskabets bestyrelse fastholder forventningen til helåret om omsætningsvækst samt et forbedret resultat efter skat med en fortsat netto positiv likviditet fra driften.

Omsætningsforventningen indeholder imidlertid stadig en væsentlig andel af omsætning fra nye kunder og ordrer, og er dermed forbundet med usikkerhed.

Se den fulde FirstNorth meddelelse for hovedtallene for første halvår 2015.

240815 FN7 Delårsrapport halvår 2015 FastPassCorp.pdf