Østjydsk Bank A/S - Supplerende korrigerende information

Selskabsmeddelelse nr. 1/2016

Supplerende korrigerende information.

Finanstilsynet har i 2. halvår af 2015 foretaget en regnskabskontrol af Østjydsk Banks årsrapport for 2014 og halvårsrapport for 2015.

Som det fremgik af bankens selskabsmeddelelse nr. 30/2015 har Finanstilsynet truffet afgørelse vedrørende den gennemførte regnskabskontrol, og i overensstemmelse med denne afgørelse offentliggør Østjydsk Bank hermed supplerende/korrigerende information til bankens årsrapport for 2014 og til bankens halvårsrapport for 2015. Herudover offentliggøres der en supplerende/korrigerende information vedrørende bankens perioderapport for 1. – 3. kvt. 2015, idet denne periode også påvirkes af den trufne afgørelse.

De supplerende korrigerende informationer skal læses i sammenhæng med den tidligere offentliggjorte regnskabsrapporter for at give et retvisende billede af bankens aktiviteter.

Eventuelle spørgsmål til denne meddelelse kan rettes til undertegnede på tlf. 9668 4220.

ØSTJYDSK BANK A/S

Max Hovedskov

Bankdirektør

Halvårsrapport 2015 korrigeret 11.01.16.pdf Supplerende-korrigerende 2014.pdf Kvartalsrapport for 3  kvartal 2015 suppl 11.01.16 (I).pdf