QPR toimittaa strategian jalkautuksen ja laadunhallinnan ohjelmistoratkaisun johtavalle huonekalujen vähittäismyyjälle Lähi-idässä

QPR Softwaren uusin kansainvälinen asiakas on yli 30 vuoden kokemuksen alalta omaava johtava huonekalujen vähittäismyyjä Saudi Arabiasta. QPR toimittaa asiakkaalle kattavan ja helppokäyttöisen ohjelmistoratkaisun strategian toteutuksen seurantaan ja laadun hallintaan. Kauppa on QPR Softwarelle merkittävä päänavaus Saudi-Arabian markkinoilla, joilla ohjelmistoratkaisujen kysyntä strategian toteutuksen seurantaan ja laadun hallintaan on voimakkaassa kasvussa sekä julkis- että yksityissektorilla.

QPR ratkaisun ainutlaatuinen asiakasarvo perustuu kykyyn yhdistää sekä strategian toteutuksen seuranta että laadunhallinta yhtenäiseksi ohjelmistoratkaisuksi. Tämä mahdollistaa strategian toteutuksen mittaamisen sekä liiketoimintaprosessien  määrittelyn strategian toteutumista tukeviksi.

Asiakkaalle toimitettava ratkaisu strategian jalkautuksenseurantaan ja suorituskyvyn mittaamiseen perustuu QPR Metrics -ohjelmistoon. Asiakas käyttää QPR Metrics -ohjelmistoa strategisten tavoitteiden, mittareiden ja hankkeiden seuraamiseen strategian toteuttamisen varmistamiseksi. QPR Metricsiä käytetään myös operatiiviseen suorituskyvyn johtamiseen, mukaan lukien liiketoimintaprosessien mittaaminen.

Laadunhallinnan osuus asiakkaalle toimitettavasta ratkaisusta perustuu QPR ProcessDesigner -ohjelmistoon. Asiakas käyttää QPR ProcessDesigner -ohjelmistoa liiketoimintaprosessien sekä toimintaohjeiden kuvaamiseen ja kommunikointiin organisaatiossa edistääkseen toiminnan tehokkuutta ja strategian jalkautusta.

Ratkaisu toimitetaan yhdessä QPR:n paikallisen jälleenmyyjän, Leaders Solutionsin, kanssa.

“QPR tarjoaa ainutlaatuisen ratkaisukokonaisuuden joka yhdistää saumattomasti strategian jalkauttamisen, tulosohjauksen sekä  laadunhallinnan. Olemme innoissamme, että globaaleilla ohjelmistomarkkinoilla on selkeä tarve tämän tyyppiselle yhtenäiselle ratkaisulle, varsinkin Lähi-idässä”, kertoo Tero Aspinen, QPR:n kanavan myyntijohtaja.

QPR Software lyhyesti

QPR Software Oyj (Nasdaq Helsinki) tarjoaa asiantuntijapalveluja ja ratkaisuja toiminnan johtamiseen ja kehittämiseen, sekä muutoshankkeiden ja operatiivisen toiminnan tukemiseen. Näiden tueksi QPR Software toimittaa yli 50 maassa strategian toimeenpanon, tulos- ja prosessijohtamisen, prosessianalyysin sekä kokonaisarkkitehtuurin ratkaisuja tukevia ohjelmistoja.

QPR Softwaren kattava asiantuntijatiimi ja 25 vuoden kokemus takaavat asiakkaillemme näkyvyyden heidän liiketoimintaansa ja antavat keinot tehdä oikeat päätökset. Toiminta-aikanamme olemme myyneet yli miljoona ohjelmistolisenssiä, jotka ovat käytössä 2 000 organisaatiossa.

Dare to improve. www.qpr.fi

Lisätietoja, QPR Software

Tero Aspinen,
Johtaja, kanavamyynti
Sähköposti: tero.aspinen(at)qpr.com
Puh. + 358 (0)50 338 1894

Leaders Solutions lyhyesti

Leaders Solutions on johtava konsultointi- ja koulutuspalveluita tarjoava yritys Saudi Arabiasta. Leaders Solutions tarjoaa ohjelmistoratkaisuja ja konsultointipalveluita strategian jalkauttamiseen ja suorituskyvyn mittaaseen sekä laadun ja liiketoimintaprosessien hallintaan. Yrityksen ratkaisut ja palvelut ovat suunnattu sekä julkisen että yksityisen sektorin organisaatioille, joiden tavoitteena ja on kehittää toimintaa ja saavuttaa tuloksia. Leaders Solutionilla on kumppanuuksia lukuisten globaalisti tunnettujen yritysten kanssa ja Leaders Solutions on QPR Softwaren jälleenmyyjä Saudi Arabiassa.

Lisätietoja, Leaders Solutions:

Badr Aldoweesh