Storaktionærmeddelelser

Storaktionærmeddelelser som følge af aktieoverdragelser til selskab ejet af Holding af 29. juni 2015/Polaris Private Equity IV K/S og Henrik Lind/Lind Invest ApS

I forlængelse af selskabsmeddelelse nr. 317 af 3. september 2016 har Mols-Linien A/S i dag modtaget vedhæftede storaktionærmeddelelser efter værdipapirhandelslovens § 29 og selskabslovens § 55 fra henholdsvis Henrik Østenkjær Lind (og de af ham kontrollerede selskaber Lind Invest ApS og  Lind Value ApS) og Polaris Private Equity IV K/S (og de kontrollerede selskaber Holding af 29. juni 2015 og Holding af 5. september 2016)

På grund af sammenhængen mellem transaktionerne offentliggør Mols-Linien A/S de modtagne storaktionærmeddelelser samlet.

Henvendelser og spørgsmål vedrørende storaktionærmeddelelserne bedes stilet til:

Polaris: Jan Johan Kühl tlf. +45 23 25 32 66

Lind Invest ApS: Henrik Lind tlf. +45 28 30 80 04

Henvendelse vedrørende denne selskabsmeddelelse kan rettes til:

Bestyrelsesformand Frantz Palludan, tlf.: 33 11 45 45 eller

adm. direktør Carsten Jensen, tlf.: 89 52 52 01.

Mols-Linien A/S

Frantz Palludan

Bestyrelsesformand

Fond 318 .pdf Storaktionærmeddelelse - 13.09.2016 - 000040.pdf Lind - Underskrevet storaktionærmeddelelse.pdf