0 % KommuneKredit Grøn Energi 2016 – Ændring af Startkurs på en Underliggende Aktie

KommuneKredit udstedte d. 13. december 2011 obligationer relateret til en Underliggende Aktiekurv sammensat af 10 Underliggende Aktier udstedt af selskaber alle kendetegnende ved at være førende inden for grøn energi.  Obligationerne er benævnt ”0 % KommuneKredit Grøn Energi 2016” (ISIN kode DK0030284963).

RENEWABLE ENERGY CORP. ASA

Den Underliggende Aktie udstedt af selskabet RENEWABLE ENERGY CORP. ASA indgår i den Underliggende Aktiekurv. Pr. 25. oktober 2013 foretog selskabet en fraspaltning af selskabet REC SOLAR ASA til selvstændig børsnotering i forholdet 1 aktie i REC SOLAR ASA for hver 58 aktier man holdt i RENEWABLE ENERGY CORP. ASA og med en tegningskurs på 20,00 norske kroner pr. aktie.

Garanti Invest A/S har som Beregningsagent i overensstemmelse med afsnittet ”Justering af den Underliggende Aktiekurv” i Informationsmaterialet justeret den Underliggende Aktiekurv ved at ændre startkursen (Aktiekursstart) på den Underliggende Aktie fra 3,5594 til 2,8957 (afrundet).

Der henvises i øvrigt til Informationsmaterialet dateret 10. oktober 2011.

For eventuelle spørgsmål, kontakt venligst vicedirektør Thomas Valentiner på tlf. 36 34 75 00.

Garanti Invest A/S

Arrangør

KK Grøn Energi 2016_Meddelelse om fraspaltning_Renewable Energy_OMX version_24112016.pdf