Corbion meldt transacties uitgevoerd in het kader van het huidige aandeleninkoopprogramma

Corbion heeft in de periode van 1 mei 2017 tot en met 5 mei 2017 34.000 eigen gewone aandelen ingekocht voor een gemiddelde prijs van € 27,87 per aandeel. Het bedrag waarvoor de aandelen zijn ingekocht, is € 0,95 miljoen.

Het huidige aandeleninkoopprogramma van Corbion is gestart op 18 april 2017; meer details zijn beschikbaar op onze website: http://www.corbion.com/investor-relations/shareholder-information/share-buyback-program

Deze regelmatige update van de transacties die zijn uitgevoerd in het kader van ons aandeleninkoopprogramma, wordt openbaar gemaakt ingevolge de EU-richtlijn betreffende marktmisbruik.

Dit persbericht bevat voorkennis ('insider information') in de zin van Artikel 7(1) van de EU-richtlijn betreffende marktmisbruik.

Achtergrondinformatie

Corbion: biobased oplossingen - ontworpen door de wetenschap, met de kracht van de natuur en door toewijding tot stand gekomen.

Corbion is de mondiale marktleider op het gebied van melkzuur, melkzuurderivaten en lactiden, en een vooraanstaande leverancier van emulgatoren, functionele enzymenmixen, mineralen en vitamines. Het bedrijf levert high-performance biobased producten die zijn gemaakt van hernieuwbare grondstoffen en wereldwijd worden toegepast in diverse markten, waaronder de bakkerij- en vleessector, de farmaceutische industrie, medische apparaten, huishoudelijke schoonmaakproducten, persoonlijke verzorgingsproducten, de verpakkingsindustrie, de auto-industrie, coatings en lijmen. De producten van Corbion voegen onderscheidende functionaliteit toe aan de meest uiteenlopende consumentenproducten wereldwijd. In 2016 genereerde Corbion een jaaromzet van € 911,3 miljoen met een personeelsbestand van 1.684 FTE's. Corbion staat genoteerd aan de Euronext Amsterdam. Voor meer informatie: www.corbion.com

08052017_Share buyback reporting_2017_NL