Jeudan A/S: Indberetning af transaktioner med aktier i Jeudan A/S

I henhold til Markedsmisbrugsforordningen, Værdipapirhandelsloven og regler for udstedere af aktier på Nasdaq Copenhagen A/S skal Jeudan hermed foretage første indberetning af følgende oplysninger om ledende medarbejderes og disses nærtståendes handel med Jeudan A/S' aktier (ISIN kode DK0010171362 og LEI-kode 529900MI0WOKLZH7MS98) og tilknyttede værdipapirer på Nasdaq Copenhagen A/S den 29. maj 2017:

Navn Årsag Art Antal stk. Kursværdi DKK
Claus Okholm Nærtstående til bestyrelsesmedlem Helle Okholm Køb 1.000 691.494,00

Yderligere oplysninger:

Adm. direktør Per W. Hallgren, tlf. 7010 6070

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder i Jeudan Servicepartner et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på værdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har 375 medarbejdere. Jeudans aktier er noteret på Nasdaq Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

Attachments:

Insidermeddelelse 20170529 II.pdf