Befimmo NV - Befimmo en Silversquare bundelen hun krachten om kantoorvastgoed een nieuwe vorm te geven - Embargo 19.09.2017 14u00

Befimmo, vastgoedoperator, eigenaar, ontwikkelaar en beheerder van kwaliteitsvolle kantoorgebouwen, en Silversquare, pionier in coworking in België, maken een nieuw strategisch partnerschap bekend: Silversquare @Befimmo

Silversquare @Befimmo is zich sterk bewust van de evolutie in de leef- en werkwijzen en wil zijn leden veel meer bieden dan enkel m² kantoren. De nieuwe entiteit wil haar aanwezigheid in de gebouwen van Befimmo ontwikkelen, zodat de gebruikers er de sterke punten terugvinden waarrond Silversquare zijn leiderspositie op de coworkingmarkt opbouwde: een stimulerende werkomgeving in flexibele ruimtes, de bevordering van samenwerking en gezonde wedijver en natuurlijk de uitbouw van een netwerk dat nog meer toegang biedt tot een grote verscheidenheid aan werkplekken.

Gelieve op onderstaande link te klikken om het volledig persbericht te raadplegen:

Befimmo en Silversquare - 19 09 17 - 14u00 - FINAL